خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج:

حضور سران غیرمتعهدها در اجلاس، تثبیت حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است

بازخورد این اجلاس، ثبیت حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است و کسانی که در این اجلاس شرکت می‌کنند در حقیقت به این حاکمیت در ایران اسلامی تمکین می‌کنند.

كرج - ایلنا، شرکت سران غیرمتعهدها به معنای هماهنگی با نظام جمهوری اسلامی است و سران این جنبش با شرکت در این اجلاس خود را به عنوان یک نقطه تعامل با نظام جمهوری اسلامی هماهنگ می‌کنند

فرماندار کرج ضمن گرامیدشت یاد و خاطره شهید باهنر در گفت وگو با ایلنا گفت: سعی فرمانداری کرج بر این است که توسعه همه‌جانبه را در همه موضوعات در شهرستان کرج ایجاد کند.

مهدی ایران‌نژاد افزود: هم اکنون بیش از 95 درصد از پروژه‌هایی که پس از دریافت اعتبار 90 میلیارد تومانی رصد شده اند محقق گردیده و 297 پروژه در شهرستان کرج آماده افتتاح است.

وی اشاره کرد: اعتبار این پروژه‌ها رقمی بالغ‌بر 44 میلیارد و 137 میلیون تومان که 100در صد این پروژه ها به اتمام رسیده و به زودی در شهرستان کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

ایران‌نژاد با اشاره به خدمات انجام شده در دولت نهم و دهم گفت: تابلوی عملکرد این دو دولت در همه موضوعات زبان‌زد خاص و عام است و امروز اگر شاهد حاکمیت اقتدار در ایران اسلامی هستیم نتیجه تلاش سربازان اسلام و دولتمردان دولت نهم و دهم است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد افزود: علی رغم تلاش‌های دشمن برای ملغی کردن اجلاس سران جنبش عدم تعهد، این اجلاس همچنان با شکوه هرچه بیشتر در کشور اسلامی ایران برگزار می‌شود و یک بار دیگر حاکمیت اسلام و نظام اسلامی به منصه ظهور درمی‌آید.

وی بیان داشت: اگر نواقصی هم وجود دارد نبابد به عنوان یک موضوع منفی مطرح شود؛ چون که دولت نهم و دهم گوی سبقت را در عمران و آبادانی از همه دولت‌های پیشین ربوده است.

وی تصریح کرد: همه ایرانیان سرباز نظام و ولایت هستند و باید دربرابر هجوه دشمنان ید واحد باشند.

وی بازتاب اجلاس در تهران را مثبت ارزیابی کرد و بیان کرد: بازخورد این اجلاس، ثبیت حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است و کسانی که در این اجلاس شرکت می‌کنند در حقیقت به این حاکمیت در ایران اسلامی تمکین می‌کنند.

وی اضافه کرد: این حاکمیت دستاورد خون شهدا و همت و غیرت مردان اسلامی است و باید پاس داشته شود.

فرمان‌دار کرج در پایان گفت: شرکت سران غیرمتعهدها به معنای هماهنگی با نظام جمهوری اسلامی است و سران این جنبش با شرکت در این اجلاس خود را به عنوان یک نقطه تعامل با نظام جمهوری اسلامی هماهنگ می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز