خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز:

کودک 7 ساله در اثر بی احتیاطی راننده سرویس جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۵

در یکی از شهرک های کرج یک پسربچه هفت ساله هنگام بازگشت از مدرسه پس از پیاده شدن از سرویس بین خودروی پارک شده کنار خیابان و چرخ های اتوبوس سرویس مدرسه گیر کرد و در اثر حرکت اتوبوس زیر چرخ رفت و جان خود را از دست داد.

ایلنا - کرج: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از مرگ یک کودک هفت ساله در اثر بی احتیاطی راننده سرویس مدرسه در کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا جانشین فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری خود که پیش از ظهر یکشنبه برگزار شد از مرگ یک پسر هفت ساله در یکی از شهرک های کرج در اثر بی احتیاطی راننده سرویس خبر داد.

سرهنگ علیرضا صالحی اظهار داشت: اواخر هفته پیش و در یکی از شهرک های کرج یک پسربچه هفت ساله هنگام برگشت از مدرسه بعد از پیاده شدن از سرویس بین خودروی پارک شده کنار خیابان و چرخ های اتوبوس سرویس مدرسه گیر کرد و در اثر حرکت اتوبوس زیر چرخ رفت و جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: بعد از حضور در محل حادثه و تحقیقات محلی و بررسی صحنه حادثه، مقصر اصلی اتفاق راننده سرویس و بی احتیاطی وی گزارش شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز اشاره کرد: احتیاط برای همه رانندگان الزامی بوده و حرف اول را می زند اما رانندگان سرویس های مدارس باید بیش از دیگران به این امر توجه داشته باشند.

وی افزود: مدارس ملزم هستند تنها از سرویس هایی استفاده کنند که مجوز سرویس مدارس از راهنمائی و رانندگی داشته و برچسب سرویس مدارس روی شیشه آنها نصب باشد.

صالحی تاکید کرد: این افراد مورد تائید راهنمایی و رانندگی هستند و دوره های خاص آموزشی مربوط به سرویس مدارس را گذرانده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز