خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

احداث فاضلاب از نیازهای ضروری شهرستان نظرآباد است

به واسطه بالا بودن آبهای زیر زمینی باید به احداث فاضلاب در شهرستان نظر آباد پرداخت.

نظرآباد - ایلنا: اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه های افتتاح شده شهرستان نظر آباد به اندازه سه برابر، ظرف یک سال و نیم گذشته افزایش یافته است

به گزارش ایلنا استاندار البرز در افتتاحیه بخشداری مرکزی گفت:در استان البرز 43 پروژه فرهنگی،ورزشی، زیر بنایی، کشاورزی و اشتغال زایی با تخصیص اعتبار بیش از 29 میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این که ایران کشوری توسعه یافته است بیان کرد:شهرستان نظر آباد در بحث اشتغال زایی و کشاورزی زبانزد دولت نهم و دهم است.

وی افزود: شهرستان نظر آباد در بخش کشاورزی و موقعیت جغرافیایی مناسب، پیشانی استان البرز است.

وی به اعتبارات تخصیص یافته پروژه های شهرستان نظر آباد اشاره و گفت: اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه های افتتاح شده شهرستان نظر آباد به اندازه سه برابر، ظرف یک سال و نیم گذشته افزایش یافته است.

وی در راستای جاده ی قزوین – نظر آباد و نظر آباد - نجم آباد تصریح کرد:جاده قزوین – نظر آباد و نظر آباد – نجم آباد از پروژه های مهم زیر ساختی شهرستان نظر آباد است که کمربندی نظر آباد، حمل و نقل و اشتغال را توسعه می دهد.

وی ا شاره کرد: این پروژه سبب کاهش ترافیک اتوبان قدیم نظر آباد کرج می شود که 4 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص داده شده است.

وی در پایان به احداث فاضلاب در شهرستان نظر آباد اشاره کرد و گفت: به واسطه بالا بودن آبهای زیر زمینی باید به احداث فاضلاب در شهرستان نظر آباد پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز