خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پست استان البرز:

رشته کارشناسی ارشد پست راه‌اندازی می‌شود

کد خبر : ۲۶۴۶۴

مذاکراتی در جهت راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته پست و پذیرش دانشجو در این مقطع با وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجام شده است.

ایلنا-کرج:مراکز آموزشی این شرکت تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی در 10 استان کشور مشغول آموزش 1500 دانشجو در مقطع فوق دیپلم و لیسانس است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره پست استان البرز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست گفت: مذاکراتی در جهت راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته پست و پذیرش دانشجو در این مقطع با وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجام شده است.

محمدحسن کرباسیان با بیان اینکه در چهار سال اخیر 400 نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند افزود: مراکز آموزشی این شرکت تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی در 10 استان کشور مشغول آموزش 1500 دانشجو در مقطع فوق دیپلم و لیسانس است.

مدیرعامل شرکت پست ارتقای دانش نیروی انسانی کارکنان و بالابردن سطح کیفی خدمات به ارباب رجوع را از اهداف راه‌اندازی این دانشگاه برشمرد و گفت: قطعا با بالا رفتن سطح علمی کارکنان، شاهد رشد و بالندگی در فعالیت‌های شرکت خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه 90 درصد دانشجویان رشته پست را کارکنان و کارمندان شرکت پست و دفاتر خدمات ارتباطی تشکیل می‌دهند افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی از میان کارکنان و نیروهای دفاتر خدمات ارتباطی و دفاتر پیشخوان دولت و نیز کنکور سراسری در رشته پست پذیرش به عمل می آورد.

کرباسیان تصریح کرد: بالغ بر 50 درصد کارکنان شرکت پست دارای تحصیلات عالیه هستند که این رقم باید به 100 درصد ارتقا یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز