خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان کرج و اشتهارد مطرح کرد:

برای ارزیابی عملکرد شهرداری کرج مردم را در نظر بگیرید نه مسئولین

اخلاق مداری باید سرلوحه کاری سازمان شهرداری قرار گیرد./ نقش شهرداری کرج در بحث اقتصاد مقاومتی و کنترل هزینه ها در کجا قرار گرفته است؟

كرج - ایلنا: نظام وقتی موفق است که مردم نسبت به نظام دلبسته و علاقه مند باشند لذا ارزیابی از عملکرد شهرداری باید توسط مردم نظام مند شود و این نظام مندی نباید از طریق سازمان ها و مسئولان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم شهرستان کرج و اشتهارد در بیست و نهمین کمیته معاونان خدمات شهری کلانشهرهای کشور در کرج درراستای بحث بین المللی در فضای کشور، گفت:با توجه به برگزاری اجلاس سران غیر متعهد ها در کشور و تاثیر آن در سطح بین الملل، حضوردستگاه های بین المللی در کشوراز اعتبار زیادی برخوردار است.

کولیوند اشاره کرد: دستگاه های بین المللی هیچ وقت نمی توانند به بحث هسته ای ایران خاتمه دهند و به دنبال این موضوع تا کنون هزینه های بسیاری به کشور متحمل شده است.

نماینده مردم کرج با اشاره به تحریم های اقتصادی بین المللی، گفت:برای جلوگیری از تحریم های اقتصادی بین المللی کشور فعالیت خاصی انجام نمی دهد.

وی به طرح های پیشنهادی در این راستا اشاره کرد و گفت:برای مقابله با تحریم مباحثی همچون اقتصاد،پول وبانک واحده مطرح شده است.

کولیوند افزود: در راستای تحقق پول و بحث بانک واحده،می توان از طریق کشورهای جنبش عدم تعهد موفقیت های را کسب کرد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر خاورمیانه از جمله سوریه تصریح کرد:در کشور سوریه روزانه هفت میلیون نفر مورد قتل و غارت قرار می گیرند و به وضوح در این کشور تمام تلاش لازمه در راستای بازگرداندن مردم از دین اسلام صورت می گیرداما علی رغم این اتفاقات،اعتراضاتی از سوی ایران به مراجع زیربط صورت نگرفته است.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد شهرداری ومیزان رضایتمندی مردم از این دستگاه،گفت:نظام وقتی موفق است که مردم نسبت به نظام دلبسته و علاقه مند باشند لذا ارزیابی از عملکرد شهرداری باید توسط مردم نظام مند شود و این نظام مندی نباید از طریق سازمان ها و مسئولان صورت گیرد.

کولیوند اشاره کرد: اخلاق مداری باید سرلوحه کاری سازمان شهرداری قرار گیرد.

وی با طرح سوالی از شهرداری مبنی بر نقش این دستگاه در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:نقش شهرداری کرج در بحث اقتصاد مقاومتی و کنترل هزینه ها در کجا قرار گرفته است؟

وی در پایان گفت:اساس اقدامات اخیر سوریه بازگرداندن نظر مردم نسبت به نظام است در حالی که در کشور ایران هم به طور غیر مستقیم همین کار انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز