خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

تکمیل 10 هزار واحد مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۵۷

تا پایان سال جاری 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد صددرصد تکمیل خواهند شد و به متقاضیان واگذار می شوند

ایلنا - کرج: وضعیت انشعابات آب،برق و گاز این واحدهای مسکونی در جلسه ای با حضور معاونین وزیرراه مسکن وشهرسازی بررسی و مقرر شد تا اقدامات لازم برای واگذاری این منازل به متقاضیان صورت گیرد

به گزارش خبرنگار ایلنا استاندار البرز در جلسه ای با فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ساوج بلاغ گفت: تا پایان سال جاری 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد صددرصد تکمیل خواهند شد و به متقاضیان واگذار می شوند.

اصغر عربیان افزود:تا پایان امسال ده هزار واحد مسکونی دیگر در این استان به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی افزود: وضعیت انشعابات آب،برق و گاز این واحدهای مسکونی در جلسه ای با حضور معاونین وزیرراه مسکن وشهرسازی بررسی و مقرر شد تا اقدامات لازم برای واگذاری این منازل به متقاضیان صورت گیرد.

وی گفت:تعهدات شرکت های آب وفاضلاب،برق ومابقی مطالبات در این جلسه مطرح ومقرر گردید مبلغ باقی مانده تسویه وتا پایان سال همه 20هزار واحد بصورت کامل به انشعبات متصل وبه متقاضیان واگذار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش مسكن و ساختمان در حاشیه این جلسه گفت: در بازدیدی که از شهرک های ماهدشت،ابریشم وشهر جدید به عمل آمد، مبالغی برای تکمیل خدمات این شهرک ها در دستور کار وزارت خانه قرار گرفت و به زودی اجرا می شود.

ابوالفضل صومعلو با رضایت از پیشرفت مسکن مهر در شهر جدید هشتگردتصریح کرد: همچنان مبلغ نهصد هزار تومان جهت خرید انشعابات آب و فاضلاب و برق برای هر واحد مسکونی پابرجاست وهیچ افزایشی نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز