خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره حمل و نقل استان البرز:

آزاد راه تهران - کرج پرترددترین محور ارتباطی کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۸۶

دو محور از 5 محور پرتردد کشور در استان البرز قرار دارد که آزاد راه کرج – تهران و بالعکس پرترددترین محور کشور و آزاد راه کرج قزوین و بالعکس نیز پنجمین محور پرتردد کشور هستند.

ایلنا - کرج: کرج به عنوان سومین کلانشهر کشور نیازمند گسترش بیشتر راه های ارتباطی و نگاه ویژه در زمینه مشکلات ناشی از قرار گرفتن در مسیر ارتباطی سایر استان ها است

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره حمل و نقل استان البرز، تحلیل اطلاعات تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری سراسرکشور و گزارش های اخذ شده از سامانه های هوشمند ترافیک بر خط در 9 ماه گذشته، گویای وجود 2 محور از 5 محور پرتردد کشور در استان البرز است.

در این راستا مدیر کل اداره حمل و نقل استان البرز با اعلام این خبر گفت: موقعیت جغرافیایی استان البرز و قرار گرفتن این استان در مسیر ارتباطی استان های شمالی و غربی کشور، همچنین شرایط جغرافیایی آن و همجواری با پایتخت موجب ترافیک و تردد بالا در محورهای ارتباطی استان البرز شده است.

محمد جواد عطرچیان افزود: در 9 ماه گذشته آزاد راه کرج – تهران و بالعکس پرتردد ترین محور کشور و آزاد راه کرج قزوین و بالعکس نیز پنجمین محور پرتردد کشور بوده است. آزاد راه های تهران- قم و بالعکس، بزرگراه ساری –قائم شهر و بالعکس و آزاد راه مرودشت- شیراز و بالعکس نیز به ترتیب در رتبه دوم تا چهارم محورهای پرتردد کشور قرار گرفته اند.

عطرچیان حجم تردد بالای در محورهای برون شهری استان، به ویژه در روزهای پایانی هفته را باعث گسترش ترافیک به درون شهر ذکر کرد و افزود: کرج به عنوان سومین کلانشهر کشور نیازمند گسترش بیشتر راه های ارتباطی و نگاه ویژه در زمینه مشکلات ناشی از قرار گرفتن در مسیر ارتباطی سایر استان ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز