خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

روز قدس نمایانگر عظمت ملت ایران است

13 راهپیمایی در 13 مرکز نماز جمعه استان البرز و خصوصا در شهرستان کرج به شکل باشکوهی برگزار می‌شود.

كرج - ایلنا: روز قدس زمینه توجه دنیا به مسلمانان جهان را فراهم می‌سازد و اعتراض مسلمانان را به متعرضان اولین قبله مسلمانان نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایلنا تصریح کرد: روز قدس یادآور یکی از ابتکارهای امام بزرگوار انقلاب است که با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، زمینه خروج مسلمانان از موضع انفعال و ظلم و ستم را فراهم ساخت.

حجت‌الاسلام حسین کاشانی‌پور افزود: روز قدس زمینه توجه دنیا به مسلمانان جهان را فراهم می‌سازد و اعتراض مسلمانان را به متعرضان اولین قبله مسلمانان نشان می‌دهد.
وی اشاره کرد: با برگزاری هر ساله روز قدس هم اکنون شاهد توفندگی مقاومت اسلامی در لبنان و شکست صهیونیست‌ها هستیم.

کاشانی‌پور تصریح کرد: تاکنون استکبار جهانی چندین بار تلاش کرده تا از طریق مجاهدین برای انقلاب اسلامی زورآزمایی کند و مسلمانان را به زانو درآورد که خوشبختانه با شکست مواجه شده است.
وی اظهار داشت: عظمت ملت ایران با روز قدس به نمایش گذاشته می‌شود.
وی محور خطبه‌ها و شعارهای روز قدس را مساله سوریه و مسلمانان میانمار دانست و گفت: ملت سوریه به دلیل حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین هم اکنون محل تعرض استکبار جهانی قرار گرفته است و مسلمانان ایران با حضور پررنگ خود در روز قدس می‌توانند باعث دلداری مسلمانان سوریه شوند.

وی اشاره کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دستگاه برگزار کننده مراسم رسمی راهپیمایی روز قدس است و از تمام دستگاه‌ها برای شرکت در راهپیمایی دعوت بعمل آورده است.

کاشانی‌پور گفت: 13 راهپیمایی در 13 مرکز نماز جمعه استان البرز و خصوصا در شهرستان کرج به شکل باشکوهی برگزار می‌شود.

وی محل تجمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی را میدان شهدا اعلام کرد و افزود: زمان تجمع ساعت 10 صبح در میدان شهدا اعلام شده و مسیر راهپیمایی شامل خیابان شهید بهشتی، چهارراه امام خمینی، سراه دانشکده، بلوار امام‌زاده حسن تا مصلی کرج است.

وی افزود: دکتر شیخ‌الاسلام خطبه‌های نماز جمعه روز قدس را ایراد خواهند کرد که مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی و سفیر سابق ایران در سوریه بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز