خبرگزاری کار ایران

محدوده زوج و فرد به پشت درهای البرز رسید

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۰۳

طرح زوج فرد خودروها به استان البرز رسید/در شهرهای اقماری استان البرز پلیس راهور مستقر می شود/

ایلنا- کرج: در جلسه شورای ترافیک استان البرز با کلیات موضوع طرح زوج و فرد خودروها تا پایان اسفند ماه سال جاری موافقت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا قبل از ظهر امروز سه شنبه جلسه شورای ترافیک استان با حضور معاون برنامه ریزی استانداری؛ شهرداران؛ فرمانده پلیس راهور؛ رئیس پلیس راه و جمعی از مدیران کل استان به ریاست کاوه حدادپور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری البرزدرمحل استانداری البرز برگزار شد که در ابتدای جلسه اعضا ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل شورای ترافیک و چگونگی اجرای آن به بررسی طرح محدوده زوج و فرد خودروها در استان پرداختند.

در ادامه این جلسه ضمن موافقت با کلیات موضوع طرح زوج و فرد تا پایان سال جاری؛ برای اجرایی شدن آن مقرر شد شورای ترافیک استان با حضور استاندار، مدیریت فرمانداری ها و معاون سیاسی و امنیتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسولین ذی ربط تشکیل گردد و تصمیمات نهایی برای اجرایی شدن این طرح اتخاذ شود.

در این جلسه ضمن طرح مشکلات ترافیکی شهرهای اقماری توسط شهرداران مربوطه و اتخاذ تصمیمات لازم در جهت رفع آنها با استقرار پلیس راهور در شهر های اقماری در صورت تامین ساختمان و فضای اداری توسط شهرداری ها، موافقت شد.

مچنین در این جلسه مشکلات و نگرانی های اهالی شهرکهای گلدشت و پیشاهنگی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر گردید طرح مطالعاتی قطار شهری این دو شهرک به منظور ایجاد راه های دسترسی مناسب با دیگر خطوط متروی استان توسط کارفرمای طرح قطار شهری کرج به شهر جدید هشتگردانجام شود.

همچنین در پایان مقرر شد اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان نسبت به احداث پل عابر پیاده در اتوبان قزوین - کرج؛حد فاصل پیشاهنگی (جنوب اتوبان) و شهرک گلدشت (شمال اتوبان)اقدامات لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز