خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج:

مجلس به دنبال اجرایی نشدن فاز دوم هدفمندی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۶۱

با توجه به شرایط نابسامان اقتصاد جامعه و وضعیت معیشتی مردم،مجلس در حال حاضر به دنبال اجرای فاز دوم هدفمندی نیست.

 ایلنا- کرج: نماینده مردم کرج گفت: مجلس به دنبال عدم اجرای فاز دوم هدفمندی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد کلیوند بعد از ظهر دیروز در جلسه شورای اداری استان که با حضورجمعی ازمدیران،فرمانداران،استاندارو نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری البرز برگزار شد، گفت: مجلس به دنبال اجرایی نشدن فاز دوم هدفمندی نیست.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که نگاه نمایندگان مجلس در بحث هدفمندی یک نگاه تخصصی است، اظهار داشت:هم دولت و هم مجلس نیتشان این است که این قانون به موقع اجرا شود اما با توجه به شرایط نابسامان اقتصاد جامعه و وضعیت معیشتی مردم، مجلس در حال حاضر به دنبال اجرای فاز دوم هدفمندی نیست.

کلیوند با یادآوری این مطلب که قانون هدفمندی در فاز اول به طور کامل اجرایی نشد، بیان کرد: در فاز اول هدفمندی قرار بود از مجموع درآمدهای دولت در بحث هدفمندی 48 هزار میلیارد سهم مردم، 10هزار میلیارد سهم صنعت،6 هزار میلیارد سهم درمان و 2 هزار میلیارد به بحث بیمه بیکاری اختصاص یابد که چنین امری محقق نشد.

وی کم توجهی به تولید و خدمات درمانی مردم را از معایب بزرگ فاز اول هدفمندی دانست و درپایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به این که سر فصل اصلی بحث‌های بین دولت ومجلس در خصوص هدفمندی پیرامون تعیین نرخ ارز در بودجه سال آینده می‌باشد دولت بتواند نرخ معقولی را در بودجه سال آینده مصوب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز