خبرگزاری کار ایران

کارکنان آبفای البرز دوره‌های آموزشی ضدجاسوسی می‌بینند

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۹۳

هدف از برگزاری دوره‌ی آموزشی ضدجاسوسی؛ بالا بردن ضریب توجه و تمركز كاركنانی است كه به اطلاعات فنی دسترسی دارند و باید در حفظ آنها بكوشند.

ایلنا- کرج: جعفرجانی(مدیر حراست و امور محرمانه شركت آبفای البرز) گفت: اولین دوره‌ی آموزشی آشنایی با «شیوه و شگردهای سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه برای جمع‌آوری اطلاعات در داخل كشور» در شركت آب و فاضلاب استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی افزود: به منظور آشنایی كاركنانی كه دارای مشاغل حساس هستند، از سوی دفتر حراست و امور محرمانه شركت، اولین دوره‌ی آموزشی «شگردهای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای جمع‌آوری اطلاعات» كه توسط افسران اطلاعاتی بیگانه صورت می‌گیرد، برگزار شد. در این دوره‌ی آموزشی كه توسط یكی از كارمندان با سابقه حراست كل كشور تدریس می‌شد؛ به نكات پراهمیت اطلاعات و اخبار آبفا كه ممكن است مورد توجه افسران اطلاعاتی بیگانه قرار بگیرد، اشاره شد.

وی بیان کرد: یكی از نكات مهمی كه در این دوره‌ی آموزشی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد، دقت به وقایعی است كه ممكن است چند روز پشت سر هم برایمان رخ دهد و آن را به اشتباه یك اتفاق جالب و تصادفی قلمداد كنیم.

وی در پایان تشریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ی آموزشی كه دومین دوره‌‌ی آن نیز برگزار خواهد شد، بالا بردن ضریب توجه و تمركز كاركنانی است كه به اطلاعات فنی دسترسی دارند و باید در حفظ آنها بكوشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز