خبرگزاری کار ایران

خدمات مشاوره‌ای اشتغال و کارآفرینی در البرز ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۰۰

در دفتر خدمات مشاوره‌ای جهاد دانشگاهی البرز، از طریق آزمون‌های خاص، توانمندی‌ها و مسیر شغلی افراد جویای کار که می‌توانند در آن عملکرد مثبت و حضوری فعال در بازار کار داشته باشند، شناسایی و راهنمای‌های لازم صورت می پذیرد.

 ایلنا- کرج: مدیر سازمان همیاری اشتغال شعبه جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌ی اشتغال و کارآفرینی به منظور تعیین مسیر شغلی افراد جویای کار استان البرز و جهت دهی حضور فعال و موثر آنها در بازار کار، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر نجاحی(مدیر سازمان همیاری اشتغال شعبه جهاد دانشگاهی واحد استان البرز) با اعلام این خبر گفت: با اخذ مجوز دفتر مشاوره‌ی اشتغال و کارآفرینی جهاددانشگاهی البرز از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه‌اندازی آن، کارشناسان این دفتر، آزمون‌ها و مشاوره‌های لازم ازجمله استعدادسنجی، استعداد‌یابی و رغبت سنجی را برای تعیین مسیر شغلی افراد جویای کار استان البرز انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این خدمات مشاوره‌ای از سال 79 تحت عناوین مختلفی توسط کارشناسان دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی واحد خوارزمی ارائه می‌شد، افزود: با راه‌اندازی جهاد دانشگاهی استان البرز و اخذ مجوز این دفتر، خدمات به صورت گسترده‌تر و تخصصی‌تر به جامعه هدف ارائه می‌شود.

نجاحی؛ شناساندن توانمندی‌های افراد برای شروع یک کسب و کار جدید را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در دفتر خدمات مشاوره‌ای جهاد دانشگاهی البرز، از طریق آزمون‌های خاص، توانمندی‌های افراد و مسیر شغلی افراد جویای کار که می‌توانند در آن عملکرد مثبت و حضوری فعال در بازار کار داشته باشند، شناسایی می‌شود. همچنین در راستای عملیاتی شدن کسب و کار جدید، راهنمایی‌های لازم از سوی کارشناسان صورت خواهد گرفت.

مدیر سازمان همیاری اشتغال جهاددانشگاهی البرز یادآور شد: این خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان و جامعه هدف سازمان‌ها و ادارات ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: توافقات اولیه با اداره کل بهزیستی و کمیته امداد استان البرز برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه هدف این سازمانها صورت گرفته است و این دفتر آمادگی دارد که خدمات مشاوره‌ای را در اختیار سازمانها و متولیان مرتبط با اشتغال نیز قرار دهد.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز