خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه خوارزمی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۱۳

برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع مسایل انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

ایلنا- کرج: ویژه برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه خوارزمی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با رویکرد برنامه‌های ستاد دهه فجر بر مبنای آسیب‌شناسی انقلاب و بصیرت افزایی در دانشگاه خوارزمی با حضور ریاست دانشگاه و اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در اتاق شورای ریاست دانشگاه خوارزمی برگزار گردید و مصوباتی به شرح ذیل داشت:

- برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع مسایل انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد که بیشتر در هنگام اقامه نماز ظهر و عصر پیش بینی شده است.

- آذین بندی فضای دانشگاه، برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی و اردوی یک روزه و دیدار از شهر مقدس قم و جمکران و زادگاه بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان خمین و بازدید از موزه عبرت از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی است.

- برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه، تقدیر از جانبازان، رزمندگان، خانواده‌های شهدا و بسیجیان این واحد دانشگاهی و برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی نیز در دهه فجر امسال برنامه ریزی شده است.

- برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی، طراحی پوس‌تر و پس زمینه برای کارکنان، دانشجویان و اساتید این دانشگاه در ایام دهه فجر که اندیشه‌های امام راحل (ره)، بصیرت و خاطره نویسی از جمله محورهای این مسابقات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز