خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی البرز:

توسعه ورزش البرز نیازمند برنامه ریزی مدون است

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۲۷

توجه به حوزه ورزش و جوانان گامی مهم در راستای کاهش مسائل و معضلات اجتماعی است/تحقق نقش بازدارندگی ورزش، تنها با شناخت واقعی از نیازها و برنامه ریزی منسجم در این حوزه میسر خواهد شد.

ایلنا – کرج: شکرالله افتخاری معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار کرج گفت: توسعه ورزش البرز نیازمند برنامه ریزی مدون است.

به گزارش خبرنگارایلنا وی با بیان این مطلب در اولین کارگروه ورزش و جوانان شهرستان کرج تهیه و تدوین شناسنامه ورزشی در سطح این شهرستان را نیاز ضروری حوزه ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم جمع آوری اطلاعات موردنیاز در جهت برنامه ریزی های آتی می بایست این مهم در دستور کار اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج قرار گیرد.

افتخاری اظهار داشت: اطلاعات و آمار نیاز ضروری و زیرساختی هر جامعه ای است تا بتوان بر اساس آن نیازهای مردم را متناسب با جمعیت برنامه ریزی کرده و حوزه های مختلف را آسیب شناسی کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش و جوانان نیز باید این مهم در دستور کار قرار گیرد تا اعتبارات این دستگاه بر اساس اطلاعات موجود و شناخت واقعی از نیازها اختصاص یابد.

این مسئول با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش و جوانان گامی مهم در راستای کاهش مسائل و معضلات اجتماعی است، خاطر نشان کرد: توجه به ورزش و برنامه ریزی دقیق برای جوانان به واسطه ایجاد زیرساختهای لازم می تواند از بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی از جمله؛ سرقت، اعتیاد و... جلوگیری به عمل آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار کرج در پایان یادآور شد: تحقق نقش بازدارندگی ورزش، تنها با شناخت واقعی از نیازها و برنامه ریزی منسجم در این حوزه میسر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز