خبرگزاری کار ایران

کانال های آب البرز باز هم قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۹۱

جسد زنی در یکی از کانال های شهرستان کرج کشف و به بهشت سکینه کرج انتقال یافت/ فرماندار کرج بر لزوم توجه شهرداری این کلانشهر به ایمن سازی کانال های شهری تاکید کرد.

فرماندار کرج بر لزوم توجه شهرداری این کلانشهر به ایمن سازی کانال های شهری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ساعات پایانی هفته گذشته جسد زنی که به دلیل عدم حفظ تعادل در داخل کانال حاجی آباد کرج سقوط کرده بود درزیر بارش سنگین باران وطغیان کانال آب؛ با تلاش نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی، هلال احمرو نیروی انتظامی؛ پس از سه ساعت و 15 دقیقه کشف و به بهشت سکینه کرج انتقال یافت.

در زمان اجرای عملیات کشف جسد این زن از داخل کانال آب فرماندار کرج هم حضور داشت که ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحومه، با ابراز تاسف از وقوع یک چنین حوادث ناگواری در استان بر لزوم توجه شهرداری این کلانشهرنسبت به ایمن سازی کانال های شهری تاکید کرد و گفت: توجه مدیران به ویژه مدیران مناطق دوازده گانه شهرداری کرج به منظور جلوگیری از وقوع یک چنین حوادث ناگواری که تولید بحران در استان می کند لازم وضروری است.

وی علت وقوع این حادثه را لغزنده بودن سطح معابربه دلیل بارندگی عنوان و بیان کرد: ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهری علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مردم می تواند نقش بسزایی در کاهش مسائل و جلوگیری از وقوع بحران های مختلف داشته باشد.

ایران نژاد در پایان تصریح کرد: از زمان تشکیل استان البرز، ضرورت توجه به زیرساخت های استان بویژه شهرستان کرج به عنوان مرکز این استان تازه تاسیس در دستور کار مدیران ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که امید می رود در سایه تعامل و همت مسئولان شاهد برطرف شدن این کمبود ها در استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز