خبرگزاری کار ایران

حمل و نقل استان البرز آماده جابجایی مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۸۵

زمان آغاز اجرای طرح ویژه نوروزی جابجایی مسافران استان اوخر اسفند ماه می باشد/تاکید بر ضرورت ارتقای سطح خدمات شرکت های حمل و نقل استان به منظور سرویس دهی مناسب تر به مسافران نوروزی.

محمد جواد عطرچیان مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز، بر ضرورت ارتقای سطح خدمات شرکت های حمل و نقل استان به منظور سرویس دهی مناسب تر به مسافران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج وی در جلسه ای که به منظور هماهنگی با روسای صنف و مدیران شرکت های حمل و نقل مسافری استان تشکیل شد ضمن اعلام برنامه های پیش روی این اداره کل به منظور جابجایی و سرویس دهی مناسب به مسافران نوروزی؛ با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات لازم به منظور ارتقای سطح خدمات به مسافران نوروزی؛ بر آمادگی بیشتر شرکتها ی حمل و نقل مسافری در ایام نوروز تاکید کرد.

وی زمان آغاز اجرای طرح ویژه نوروزی جابجایی مسافران را؛ اواخر اسفند ماه اعلام و اولویت اصلی این طرح را رفاه مسافران و جابجایی آنها در نهایت ایمنی و آسایش ذکر کرد.

وی در ادامه یاد آور شد: شرکت های حمل ونقل و دست اندرکاران جابجایی مسافران باید نهایت تلاش خود را برای برنامه ریزی و اجرای این طرح؛ همگام با این اداره کل کنند.

عطرچیان همچنین بر ضرورت استفاده از فن آوری های نوین و ارائه خدمات مناسب تاکید کرد واظهار داشت: بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت های موجود، استفاده از ناوگان مناسب و ایمن، حضور مدیران فنی شرکتها و بازدید وسایل نقلیه قبل از حرکت، افزایش دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و ارائه خدمات غیر حضوری به مسافران باید در دستور کاربرنامه های اصلی تمامی دست اندر کاران حمل و نقل استان قرار گیرد.

در پایان این جلسه عباس زارع، رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل مسافر استان نیز ضمن ارائه گزارشی از میزان آمادگی شرکت ها برای جابجایی مسافران نوروزی، گفت: 25 شرکت حمل ونقل مسافر کرج تمهیدات و برنامه ریزی لازم را برای جابجایی مسافران در ایام نوروز انجام داده اند به گونه ای که مسافران بتوانند با آسایش خاطر و با استفاده از ناوگان ایمن سفرهای نوروزی خود را به انجام برسانند.

شایان ذکر است در طرح جابجایی مسافران نوروزی سال 90 بیش از 180 هزار مسافر با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی از استان البرز جابجا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز