خبرگزاری کار ایران

بخشدار آسارا خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره ورزش‌های زمستانی البرز

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۱۸

اولین جشنواره ورزشهای زمستانی یخ نوردی، اسكی كوهستان و اسكی پیست در استان البرز برگزار می شود/برای اولین بار بخش آسارا میزبان این جشنواره زمستانی است.

بخشدار آسارا گفت: اولین جشنواره ورزشهای زمستانی یخ نوردی، اسكی كوهستان و اسكی پیست با همكاری هیأت كوهنوردی استان البرز، انجمن كوهنوردان ایران، بخشداری آسارا، اداره كل ورزش و جوانان استان البرز، اداره ورزش و جوانان بخش آسارا در تاریخ 19 بهمن در پیست اسكی خور افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج محسن محمدی در جلسه ای که به منظورهماهنگی بیشتر برگزارکنندگان این جشنواره تشکیل شد با اشاره به سابقه برگزاری این جلسات در این خصوص تشریح کرد: اولین جلسه در دهیاری آدران، دومین جلسه در اداره ورزش و جوانان كرج و سومین جلسه به میزبانی بخشداری آسارا با حضور مرشدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان كرج، خزاعی رئیس هیأت كوهنوردی استان، كاسبیان رئیس انجمن كوهنوردان ایران و ادارات مربوطه برگزار شد.

بخشدار آسارا درادامه اظهار داشت: با توجه به قابلیتها و توانمندیهای جغرافیایی وطبیعی در این بخش از استان؛ امسال برای اولین بار بخش آسارا میزبان این جشنواره زمستانی است كه امیدواریم در راستای دستیابی به اهداف این جشنواره در بخش آسارا؛ در سال های آتی شاهد برگزاری این مسابقات در سطح بین المللی باشیم.

محمدی تصریح كرد: پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف این فستیوال اعم از: یخ نوردی در كنار آبشار خور، كوهنوردی زمستانی در یكی از منطقه های شاه د‍ژ یا كبركوه و اسكی پیست با حضور حدود 200 نفر از ورزشكاران سراسر كشور اتخاذ گردید.

بخشدار آسارا در خصوص جزئیات هماهنگی های انجام شده دستگاه های مرطبت؛ به منظوربرگزاری هرچه بهتر این جشنواره زمستانی تشریح کرد: با هماهنگی های لازم مقرر شد یك تیم هلال احمر در ایام برگزاری در، یك اكیپ ماشین آلات راه سازی با امكانات مورد نیاز (خاك و نمك) جهت باز بودن مسیر توسط اداره راه و یگان ویژه پلیس به منظور گشت زنیو اتخاذ تدابیر ترافیکی در محدوده پاركینگ و مسیر های منتهی در محل مستقر شوند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد هیأت كوهنوردی استان و انجمن كوهنوردی كشور ضمن بررسی چگونگی نحوه انجام ومسائل فنی مسابقات در خصوص جزیات برگزاری فنی این مسابقات به اجماع برسند.

این مسئول در پایان با اشاره به پوشش بیمه ای ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات توسط انجمن و هیأت كوهنوردی استان البرز در خصوص اسکان تیم ها وهماهنگی نهاد های محلی مانند بسیج وکلانتری دراین بخش خبر داد وگفت: با همكاری و نظارت شورای اسلامی بخش، شورای اسلامی خور و حوزه بسیج تیم ها در حسینه خوراسکان می یابند.

شایان ذكر است این جشنواره به مدت 3 روز از تاریخ 19/11 لغایت 22/11/91 در پیست اسكی و آبشار مملو از یخ خور برگزار و آئین افتتاح این برنامه ها ساعت 14 روز پنجشنبه 19/11 با حضور مسئولین، مدعوین، ورزشكاران و رسانه های جمعی در محوطه پیست اسكی خور برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز