خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت استان البرز خبر داد:

توزیع مرغ منجمد 5050 تومانی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۲۸

مرغ منجمد با قیمت 5050 تومان از روز پنج شنبه در استان البرز توزیع خواهد شد/با تمهیدات اتخاذ شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تمام نیاز کشور به کالا های اساسی با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال تامین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: مرغ منجمد با قیمت 5050 تومان از روز پنج شنبه در استان البرز توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج محمدرضا مس فروش با اشاره به تامین و ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ و گوشت قرمز در سطح کشور و به ویژه در سطح استان اظهار داشت: مرغ منجمد با قیمت 5050 از روز پنج شنبه در استان البرز توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: با تمهیدات اتخاذ شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تمام نیاز کشور با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال تامین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: حجم مرغ توزیعی در استان البرز طی 10 روز آینده بالغ بر 355 تن است که طی روزهای آتی به تدریج وارد بازار و در اختیار مصرف کنندگان البرز قرار خواهد گرفت.

این مسئول در ادامه گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین انواع کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، میوه شب عید، نمایشگاه بهاره و غیره...؛ جلسات کارشناسی متعددی در سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل وتصمیمات مناسبی اتخاذ شده است.

محمد رضا مس فروش در پایان نظارت و بازرسی گسترده و موثر را از دیگر رئوس برنامه های سازمان متبوع خود اعلام و درهمین راستا تاکید کرد: درسال جاری برای کنترل بازار بیشترین انرژی خود را به کار خواهیم بست تا شهروندان البرزی با کمترین میزان نوسان قیمت کالاهای اساسی در سطح استان مواجه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز