خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پست استان البرز خبر داد:

سامانه دریافت کدپستی در اداره پست البرز راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۰

با هدف کاهش مراجعه همشهریان به ادارات پست جهت دریافت کدپستی و به طبع آن صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت آمد مراجعین؛ سامانه برخط (آنلاین) دریافت کدپستی در اداره پست البرز راه اندازی شد.

مدیرکل پست استان البرز گفت: به جهت رفاه حال همشهریان استان البرز سامانه برخط (آنلاین) دریافت کدپستی در این اداره راه اندازی گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج وی افزود: با توجه به لزوم ارائه کدپستی معتبر از سوی مراجعین به کلیه ادارات؛بانک ها؛ سازمان ها و نهادهای دولتی؛ در زمان اجرای امورمورد درخواست این سامانه می تواند نسبت به ارائه کدپستی معتبر مراجعه کننده بصورت برخط (آنلاین) اقدام نماید.

غلام رضا حمیدی کاهش مراجعه همشهریان به ادارات پست جهت دریافت کدپستی و به طبع آن صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت آمد مراجعین و نیز اعتماد سازمان ها به کدهای پستی ارائه شده را از مزایای این خدمت برشمرد و بیان داشت: سازمان های متقاضی می توانند نسبت به ارائه درخواست به اداره کل پست استان اقدام نمایند.

شایان ذکر است این سامانه با پشتیبانی نرم افزار وب سرویس اداره کل کدگذاری و جغرافیایی شرکت پست ج.ا.ا و با ایجاد ارتباط شبکه با سازمان های متقاضی راه اندازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز