خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت استان البرز خبر داد:

احداث 1400 واحد تولیدی در البرز 20 درصد پیشرفت داشته است

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۹

در حال حاضر یک هزار و 481 واحد تولیدی در البرز مجوز احداث دارند که تا کنون به طور میانگین 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند/البرز از لحاظ سرمایه گذاری مستعد است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی عملیات احداث بیش از 1400 واحد تولیدی در البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج محمدرضا مس فروش در مراسم افتتاحیه خطوط تولید شرکت صنایع پزشکی واقع در اشتهارد، افزود: در حال حاضر یک هزار و 481 واحد تولیدی مجوز احداث دارند که تا کنون به طور میانگین 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاری این واحدها حدود 6 هزار و 500 میلیارد تومان است که 72 هزار نفر نیز اشتغال زایی ایجاد می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه منکر مشکلات و دغدغه های صنعتگران و واحدهای تولیدی نمی شود، اضافه کرد: با توجه به تحریم ها، مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی تاکنون پیشرفت خوبی داشته ایم.

البرز از لحاظ سرمایه گذاری مستعد است

مس فروش ادامه داد: استان البرز در میان استان های مانند قم، سمنان، قزوین و تهران استعداد و ظرفیت های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری دارد که انشاالله در آینده ای نزدیک این استعداد به خوبی خواهد درخشید.

وی گفت: در حال حاضر استان البرز دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر 6 میلیارد تومان است که مجوز رسمی فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارند.

محمدرضا مس فروش در پایان یاد آور شد: این تعداد واحد تولیدی حدود 105 هزار اشتغال زایی در سطح استان ایجاد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز