خبرگزاری کار ایران

شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۵۳

درسال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی و در دهه مبارک فجر شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز از استان تهران انتزاع و رسما شروع به کار کرد.

امیر یزدی معاون برنامه ریزی و اشتغال استان البرز گفت: هم زمان با ایام مبارک دهه فجر شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز رسما شروع بکار کرد.

به گزارش ایلنا در کرج وی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: درسال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی و در دهه مبارک فجر شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز از استان تهران انتزاع و رسما شروع بکار کرد.

وی افزود: با تلاش و پیگیریهای جدی اصغر عربیان استاندار البرز و دستورات ایشان به ادارات کل استان روز چهارشنبه  مورخ  18/11/91با حضور در شرکت پشتیبانی امور دام کشور و مذاکرات فی مابین مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، مس فروش مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان البرز؛ شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز به منظور پیگیری امور ذیل رسما شروع به فعالیت کرد.

امیر یزدی مهمترین اهداف شركت پشتیبانی امور دام را به شرح ذیل بر شمرد:

- تأمین نیاز غذایی جامعه با پروتئن حیوانی و مشتقات آن در راستای ارتقای امنیت غذایی.

- تقویت بهداشت عمومی دام و طیور و فرآورده های آن و ارتقای سطح فعلی.

- افزایش بهره وری عوامل تولید و ارتقای اقتصادی فعالیتهای دامپروری و اشتغال در این بخش.

- استفاده بهینه از منابع خوراك دام و طیور و آبزیان.

- تقویت اتحادیه ها، تعاونیها و گسترش مشاركت تولید كنندگان در ایجاد توسعه: تعاونیها، اتحادیه ها، سندیكاههای تولید، توزیع، خدمات و واگذاری فعالیتهای مربوطه از بخش دولتی به آنها.

حمایت شركت از بخش دام:

عقد قرارداد پیش از خرید گو شت.

خرید دام مازاد عشایر و دامداران.

واگذاری دام امانی.

توزیغ مواد علوفه ای بین دامداران و مرغداران.

خرید تضمینی

وی در پایان گفت: شركت با مشاهده كاهش قیمت فروش از حد قیمت تمام شده، با استفاده از اهرمهایی از قبیل: ظرفیت های مناسب انباری و سرد خانه ای جهت برقراری تعادل در بازار اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ و یا گوشت قرمز نموده و از سوی دیگر ضمن ایجاد تعادل در بازار نهاده های تولید از جمله:جو و ذرت توان رقابت تولید كنندگان را افزایش داده و به تعادل عرضه و تقاضا كمك می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز