خبرگزاری کار ایران

در راستای جلوگیری از حیف و میل بودجه ای:

با مدیران متخلف شهرستان کرج برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۹

عملکرد عمرانی و خدماتی کلیه مدیران شهرستان کرج در دایره بررسی و پیگیری‌های ویژه قرار گرفته است/ تا نیمه اول فروردین ماه 92 بیمارستان باهنر شهرستان کرج تجهیز و افتتاح می‌گردد.

 ایلنا - کرج: در پی بازدیدهای دوره ای فرماندار کرج از رصد و بررسی فعالیت های عمرانی و خدماتی مراکز درمانی، اولین مصوبه کارگروه بیمارستان باهنر به مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون ریال محقق شد.

به گزارش ایلنا در کرج مهدی ایران نژاد ضمن اعلام این خبر افزود: تحقق این مصوبه با حمایت و مساعدت ویژه نمایندگان مردمی مجلس شورای اسلامی آقایان اکبریان و کولیوند به ثمر نشست.

فرماندار کرج خاطر نشان کرد: بودجه مصوبه به رئیس بیمارستان تحویل داده شد و مقرر گردید تا نیمه اول فروردین ماه بیمارستان باهنر در چارچوب بازدید و مصوبه به عمل آمده تجهیز و افتتاح گردد.

وی افزود: با توجه به در خواست های متعدد مردمی، بازدید از مراکز درمانی شهرستان کرج، همچنان در اولویت و دستور کار فرمانداری کرج قرار دارد.

با مدیران خاطی برخورد می‌شود

ایران نژاد در ادامه یاد آور شد: عملکرد عمرانی و خدماتی کلیه مدیران شهرستان کرج در دایره بررسی و پیگیری های ویژه قرار گرفته است.

فرماندار کرج در پایان به مدیران شهرستانی تذکر داد: تخصیص بودجه ها شهرستانی است، یعنی باید اعتبارات در شهرستان کرج در قالب پروژه های مصوب هزینه شود در غیر اینصورت و عدم رعایت این مهم به طور قطع پیگیری و برخورد از طریق دستگاه های نظارتی صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز