خبرگزاری کار ایران

3 کیلومتر از مسیر قطار شهری کرج کاملا تاریک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۵۵

حدود 2 هزار 900 متر از مسیر عبور قطار در محدوده قانونی شهر کرج که در طرح مصوب باید از روی سطح زمین عبور می کرد با حفر تونل از زیر زمین عبور داده می شود.

ایلنا-کرج: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرزگفت: حدود 2 هزار 900 متر از مسیر عبور قطار برقی کرج - شهر جدید هشتگرد در محدوده قانونی شهر کرج از زیر زمین عبور داده می شود.

به گزارش ایلنا در کرج کاوه حداد پور در این رابطه افزود: درجلسه بررسی نحوه عبور قطار برقی کرج - شهر جدید هشتگرد در محدوده قانونی شهر کرج که به ریاست بنده برگزار شد با توجه به تاکید نماینده گان مردم در مجلس شورای اسلامی، همچنین شهردار کرج و شورای شهر مقرر گردید حدود 2 هزار 900 متر از مسیر عبور قطار در محدوده قانونی شهر کرج که در طرح مصوب باید از روی سطح زمین عبور می کرد با حفر تونل از زیر زمین عبور داده شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه همچنین مقرر شد بهره بردار و مشاور پروژه، بررسی های فنی و تکمیلی و بیشتر را به عمل آورده و نتیجه نهایی و تصمیم گیری در خصوص اجراء این طرح ملی را در حضور استاندار و شورای برنامه ریزی استان و در حداقل زمان ممکن به صورت مکتوب ارائه کنند تا مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری نهایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی در پایان گفت: دراین جلسه شهرداری کرج موظف شد در جهت رضایت شهروندانی که در حریم جانبی عبور قطار برقی قرار میگیرند ظرف 2 ماه موضوع مطالعات مربوط به پل حصارک را که در مسیر این قطار قرار دارد مورد بررسی قرار دهد.

لازم به توضیح است این جلسه با حضور معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت راه و شهرسازی، نماینده گان مردم شهرستان کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار کرج و جمعی از مدیران مرتبط و مشاورین طرح در ساختمان معاونت عمرانی استانداری البرز برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز