خبرگزاری کار ایران

در سالن استاد سیروس صابر استان البرز:

داود فتحعلی بیگی مرد سرکش را رام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۶

" رام کردن مرد سرکش" بازتاب واقعیتی اجتماعی در ژانر طنز و کمیک است که نمود عینی آن را نیز در جامعه می بینیم.

ایلنا-کرج: نویسنده و کارگردان پیشکسوت کشورمان این روزها " رام کردن مرد سرکش" را در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز روی صحنه برده و رونق تازه ای به تئاتر البرز بخشید.

به گزارش ایلنا در کرج شامگاه شنبه چراغ های سالن استاد سیروس صابر بر روی استیج روشن شد و تازه ترین اثر استاد داود فتحعلی بیگی " رام کردن مرد سرکش" رونق تازه ای به تئاتر البرز بخشید.

جمعیت زیادی از مشتاقان به تئاتر در این شب صندلی های سالن سیروس صابر را از حضور خود مملو ساختند. استاد فتحعلی بیگی هم در جمع علاقه مندان به آثارش حاضر شد و با خنده های آنها خندید و با همذات پنداری مخاطبانش به شعف آمد.

موسیقی، لهجه و گویش، دیالوگ ها و طراحی صحنه در کنار بازی روان بازیگران در این نمایش اثری متفاوت را همانند سایر آثار وی خلق کرده است.

داود فتحعلی بیگی نویسنده و کارگردان نمایش "رام کردم مرد سرکش"، درباره اجرایی که این روزها روی صحنه رفته و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است؛ گفت: نمایش "رام کردن مرد سرکش" در ژانر اجتماعی قصه جوانی را روایت می کند که مخالف ازدواج مجدد مادرش است و ادامه داستان نیز حول این موضوع به نمایش درمی آید.

وی افزود: در واقع " رام کردن مرد سرکش" بازتاب واقعیتی اجتماعی در ژانر طنز و کمیک است که نمود عینی آن را نیز در جامعه می بینیم.

فتحعلی بیگی گفت: به کارگیری لهجه و گویش های به کار رفته در این اثر برای مردم استان البرز که خود ایرانی کوچک هستند و اقوام و قومیت های مختلف را تشکیل می دهند بسیار جالب بوده است و به نظر می رسد این مولفه در جذب تماشاچی و مخاطب تئاتر بی تاثیر نبوده باشد.

بازیگران اصلی تازه ترین اثر داود فتحعلی بیگی عبارتند از: سید محمد باباحیدری، محبوبه کاسب وطن، شراره یوسفی، داوود معینی کیا، کریم قلی زاده و سعید جلالی که در جایگاه دستیار کارگردانی در نمایش " رام کردن مرد سرکش" استاد فتحعلی بیگی را همراهی می کند.

اجرای نمایش رام کردن مرد سرکش از روز چهارشنبه آغاز شده و تا 20 اسفند ماه نیز هرشب ساعت 19 در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به اجرای عمومی می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز