خبرگزاری کار ایران

مدیر كل استاندارد استان البرز خبر داد:

با تولیدكنندگان بی كیفیت برخورد قانونی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۴

با تولیدكنندگان بی كیفیت و زیرپله ای برخورد قانونی و جدی می شود/ تولید بی كیفیت و غیر استاندارد ضرر خود را در طول مدت زمان طولانی به جان و مال مصرف كنندگان خواهد زد.

علی سعادتی مدیر كل استاندارد البرز به تولیدكنندگان بی كیفیت و زیرپله ای اخطار برخورد قانونی و جدی داد.

به گزارش ایلنا در کرج وی در جریان بازدیدی که به صورت سرزده به همراه تیم بازرسی كارشناسان اداره كل استاندارد البرز از تعدادی از واحدهای تولیدی استان به عمل آورد اظهار داشت: تولید بی كیفیت و غیر استاندارد ضرر خود را در طول مدت زمان طولانی به جان و مال مصرف كنندگان خواهد زد.

این مسئول در ادامه افزود: از آنجایی كه حفظ حقوق مردم این استان را بر خود وظیفه ای شرعی می دانیم در صورت شناسایی تولید كنندگان بی كیفیت و زیر پله ای كه باعث ضرر رساندن به همشهریان عزیزمان می باشند طبق قانون سازمان ملی استاندارد ایران برخورد خواهیم کرد.

سعادتی در پایان از مردم استان البرز در راستای حفظ جان و مال خود درخواست همكاری با كارشناسان این اداره كل را داشت و افزود: سامانه رسیدگی به شكایات 1517 در طول شبانه روز آماده دریافت شكایات همشهریان البرزی می باشد و كارشناسان این اداره كل با تمام قوا آماده خدمت رسانی و رسیدگی به شكایات مردمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز