خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

توجیه هیچ دستگاهی درعدم ایجاد اشتغال پذیرفته نیست

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۴

بخشی از تصدی گری ها باید از بدنه دستگاه های دولتی خارج شود و با تاسیس دفاترپیشخوان دولت این مهم محقق خواهد شد.

ایلنا - کرج: اصغر عربیان استاندار البرز گفت: در سال جاری 115 هزار شغل در استان البرز ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا در کرج وی قبل از ظهر امروز یکشنبه مورخ 91/12/6 در دهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به بررسی نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی استان در تحقق سهم اشتغال استان افزود: گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در تعهد میزان اشتغال نشان می دهد که برخی دستگاه ها از برنامه جلو بوده اند و کارشان قابل تقدیر است.

عربیان خاطر نشان کرد: عملکرد این گروه از ادارات کل قابل تقدیر است و دستگاه هایی که تثبیت شغل داشته اند معرفی و تجلیل خواهند شد.

استاندار البرز در ادامه از عملکرد برخی دستگاه ها در عدم توفیق ایجاد اشتغال در استان ابراز ناراحتی کرد و افزود: البته برخی دستگاه ها هم در این زمینه دلایل و توجیهاتی داشته اند که قابل قبول نیست.

اصغرعربیان تصریح کرد: بخشی از تصدی گری ها باید از بدنه دستگاه های دولتی خارج شود و با تاسیس دفاترپیشخوان دولت این مهم محقق خواهد شد.

وی افزود: در بحث بانک ها نیز مشکلات قابل بررسی است و دستگاه هایی که در ایجاد اشتغال عملکرد داشته اند ولی در سامانه ثبت نکرده اند این اقدام را سریعا انجام دهند.

عربیان در خصوص میزان ایجاد اشتغال در سال جاری در استان تصریح کرد: در حال حاضر 115 هزار و 622 شغل در استان ایجاد شده و این در حالیست که تعهد اشتغال استان البرز 92 هزارو 126 نفر بوده است.

استاندار البرز در پایان گفت: کم کاری هایی به دلیل پاره از مشکلات از طرف بعضی از دستگاهها دیده می شود که امیدواریم در سال آینده رفع شود و از توان و ظرفیت این ادارات نیز استفاده بهینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز