خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی فرمانداری کرج:

برای نانوایی های کرج شناسنامه الکترونیکی صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۴۹

با صدور شناسنامه الکترونیکی و کارت هوشمند، از یک طرف سرانه مصرف هر نانوایی و به تبع آن مصرف شهرستان مشخص خواهد شد و از طرف دیگر نیز نانوایان آرد تخصصی خود را دریافت خواهند کرد.

 

آجرلو معاون برنامه ریزی، اشتغال و اداری مالی فرماندار کرج از صدور شناسنامه الکترونیکی برای نانوایی های مجاز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج وی با اعلام این خبر افزود: تعامل و همکاری مسئولان شهرستان باید حل مشکلات و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان کرجی باشد، که در این رابطه ساماندهی نانوایی های غیر مجاز در دستور کار قرار گرفت تا از این طریق رضایتمندی میان مردم بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: از آنجا که اولویت اصلی نانوایی های مجاز تامین آرد است، ساماندهی نانوایی های غیر مجاز و نانوایی هایی که به هر دلیل فاقد پروانه کسب هستند، نیز مورد تاکید است.

این مسئول با اشاره به اینکه نان، در سبد غذایی ایرانیان حرف اول را می زند، خاطر نشان کرد: با توجه به این نکته مهم تاکنون چندین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان با موضوع نان برگزار شده و تصمیمات مهمی نیز اتخاذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در این زمینه به بحث سلامت جسمی و بهداشت نانوایان و محیط های نانوایی ورود پیدا کنیم و نظارتی بیش از پیش داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی فرماندار کرج اظهار داشت: با تاکید اتحادیه نانوایان بر ساماندهی واحدهای غیر مجاز نانوایی لیست تمامی نانوایی های مجاز و دارای پروانه و همچنین نانوایی هایی که در شرف اخذ پروانه هستند تهیه و به کارخانه ها تحویل داده شده است و از این پس مشخصات هر نانوایی قبل از دریافت آرد در کارخانه رصد و بررسی می شود.

این مسئول در ادامه افزود: با صدور شناسنامه الکترونیکی و کارت هوشمند، از یک طرف سرانه مصرف هر نانوایی و به تبع آن مصرف شهرستان مشخص خواهد شد و از طرف دیگر نیز نانوایان آرد تخصصی خود را دریافت خواهند کرد.

آجرلو با بیان اینکه خرید آرد از طریق کارت هوشمند باعث صرفه جویی در مصرف آرد خواهد شد، افزود: سهمیه آرد هر نانوایی در کارتهای هوشمند پیش بینی خواهد شد و در این رابطه نیز میزان نیاز هر نانوایی به آرد با توجه به جمعیت و مصرف هر منطقه می شود.

وی در پایان تاکید کرد: بر اساس سیاست کلی نظام و دستور العمل ستاد تنظیم بازار استان البرز، مقرر شد نانها از کیفیت و کمیت لازم برخوردار با

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز