خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آمار و اطلاعات استان البرز:

بیش از 130 هزار نفر از مراکز تاریخی، تفریحی استان البرز بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۰

بیشترین بازدید مربوط به سد طالقان، کاروانسرای شاه عباسی و سد امیر کبیر بوده است/ بیش از 800 هزار خودرو وارد استان البرز شده است/ 14 هزار نفر در مراکز اقامتی نظیر هتل ها، مهمانپذیر ها، منازل استیجاری و...اقامت داشته اند.

ایلنا-البرز: سرپرست اداره کل آمار و اطلاعات و GISاستانداری البرزگفت: بر اساس بررسی های بعمل آمده در ایام نوروز روزانه بیش از 800 هزار خودرو وارد استان البرز شده است.

به گزارش ایلنا در کرج علی تیرداد در ادامه با اعلام این خبر افزود: در ایام نوروز در مجموع شش میلیون و 943 هزار و 506 خودرو طی یک هفته از تاریخ 91/12/27 تا تاریخ 91/1/4 وارد استان البرز شده است که از این تعداد به ترتیب بیشترین ورودی مربوط به 91/12/28 با یک میلیون و 53 هزار خودرو و 92/1/4 با یک میلیون و 32 هزار خودرو می باشد.

تیرداد در ادامه با اشاره به توریستی بودن استان البرز اظهار داشت: بیش از 130هزار نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی سطح استان بازدید داشته اند که بیشترین بازدید مربوط به سد طالقان، کاروانسرای شاه عباسی و سد امیر کبیر بوده است.

سرپرست اداره کل آمار و اطلاعات و GIS استانداری البرز در خصوص اسکان مسافرین نوروزی نیز اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله از دستگاه های مختلف تا 4 فروردین ماه سال 92 حدود 14 هزار نفر در مراکز اقامتی نظیر هتل ها، مهمانپذیر ها، منازل استیجاری و...اقامت داشته اند.

تیرداد در ادامه به بازرسی های مکرر توسط بازرسین مربوطه اشاره و تصریح کرد: تا کنون از 20 مجموعه اقامتی بازدید بعمل آمده است که از این تعداد به 3 مورد اخطار کتبی داده شده؛ 3 مورد تعطیل شده و 3 مورد نیز مورد تشویق قرار گرفته است و به یاری خدا تا کنون هیچ گونه شکایتی از مراکز مسافرتی توسط میهمانان گرامی واصل نشده است.

وی در پایان از تلاش شبانه روزی دستگاه های مرتبط تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز