خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان البرز:

115 هزار مسافر از طریق پایانه های مسافری استان البرز جابجا شدند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۵

مقایسه آمار جابجایی مسافران نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گویای افزایش 14 درصدی مسافران نسبت به سال قبل است.

ایلنا - البرز: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استا البرز گفت: درپایان دور اول سفرهای نوروزی  بیش از 115  هزار مسافر از طریق ناوگان های تحت پوشش شرکت ها و موسسات حمل و نقل استان البرز و از پایانه های مسافری استان جابجا شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 14 درصدی برخوردار است.

به گزارش ایلنا در کرج  محمد جواد عطرچیان، با اعلام این خبر افزود: در طرح جابجایی مسافران نوروزی در استان البرز که از 24 اسفند سال گذشته آغاز شده بود تا روز چهارم فروردین سال جاری که مصادف با پایان دور اول سفرهای نوروزی هموطنان است، 115 هزار و 998 مسافر در قالب  4419 سرویس جابجا شدند.

وی باا شاره به اینکه این طرح تا 16 فروردین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: مقایسه آمار جابجایی مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گویای افزایش 14 درصدی مسافران نسبت به سال قبل است.

 عطرچیان گفت: به رغم حجم بالای مسافرتها از استان البرز با استفاده از حمل و نقل عمومی، تمام تقاضای سفر با استفاده از ناوگان مناسب پاسخ داده شد و جابجایی مسافران به بهترین نحو ممکن انجام شد.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان البرز توزیع 10هزار بروشور نوروزی، اطلاع رسانی گسترده از طریق نصب بیلبورد و بنر،  برقراری كشیك نوروزی كاركنان و نظارت مستمر بر عملكرد شركتها، بازدید و نظارت بر عملكرد مجتمع های خدماتی – رفاهی استان، هماهنگی با انجمن های صنفی، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و سایر سازمانهای دست اندر كار طرح نوروزی را از دیگر اقدامات انجام شده برای ایجا د شرایط سفر ایمن برای مسافران ذكر كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز