خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان البرز:

محدودیتهای ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۵۱

به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در تعطیلات پایانی هفته، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اجراء می شود/

ایلنا-البرز: رئیس پلیس راه استان البرز، از اجرای محدودیتهای ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج شریفی رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام این خبر افزود: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در تعطیلات پایانی هفته، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز به شرح ذیل به اجراء در خواهد آمد:

- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 29 فروردین ماه 92 الی ساعت 22 روز جمعه 30 فروردین ماه 92 از محورهای کرج – چالوس، هراز و بالعکس ممنوع است.

- تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 و 15 دقیقه الی 21 و 30 دقیقه روز جمعه 30 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 21 و 30 دقیقه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد کلیه کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 21 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 29 فروردین ماه و از ساعت 6 الی 21 و 30 دقیقه روز جمعه 30 فروردین ماه سال جاری از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز