خبرگزاری کار ایران

دبیر کل برنامه ریزی شهرستان کرج:

30درصد از پروژه های عمرانی شهرستان کرج محقق شده است

asdasd

140میلیارد تومان تملک دارایی شهرستان کرج درنظر گرفته شده است که از رقم، هشت میلیارد جهت راه اندازی ادارات در سطح شهرستان کرج، 2 میلیارد جهت پروژه ناشی از سفر و 2 میلیارد جهت آبادانی شهرستان طالقان در نظر گرفته شده است.

ایلنا - كرج: تا کنون 30 درصد پروژه های عمرانی اجرا شده است و کل بودجه شهرستان کرج 125 میلیارد و 686 میلیون و 700 هزار تومان است و همه دستگاه های اجرایی باید بدانند امسال صرفه جویی امری قطعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر کل برنامه ریزی شهرستان کرج در آخرین کمیته کارگروه اشتغال، گفت: اعتبارات هزینه ای دستگاه ها ارزیابی شده است و بر این اساس در سال 91 کل اعتبارات هزینه ای دستگاه های شهرستان کرج 753 میلیون و 911 هزار تومان است و میزان اعتبارات هزینه ای به طور کامل در میان دستگاه های اجرایی توزیع شده است و مطالباتی نداریم.

حسین ابراهیمی  با اشاره به مشکل دستگاه های اجرایی، گفت: 140 میلیارد تومان تملک دارایی شهرستان کرج در نظر گرفته شده است که از رقم، هشت میلیارد جهت راه اندازی ادارات در سطح شهرستان کرج، 2 میلیارد جهت پروژه ناشی از سفر و 2 میلیارد جهت آبادانی شهرستان طالقان در نظر گرفته شده است.

وی در راستای تخصیص اعتبارات پروژه های محوری، گفت: بودجه اختصاص یافته برای پروژه های محوری 32 میلیارد و 226 میلیون تومان است و این در حالی است که راه اندازی پروژه های عمرانی،به علت تاخیر درتخصیص اعتبارات،با تاخیر مواجه شد.

ابراهیمی در پایان گفت: تا کنون 30 درصد پروژه های عمرانی اجرا شده است و کل بودجه شهرستان کرج 125 میلیارد و 686 میلیون و 700 هزار تومان است و همه دستگاه های اجرایی باید بدانند امسال صرفه جویی امری قطعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز