خبرگزاری کار ایران

مهدوی خبرداد:

7پروژه صنعتی مهر ماندگار با اعتبار هزار میلیارد و 186 میلیون تومان در البرز

asdasd

در مجموع 7 پروژه صنعتی مهر ماندگاردر استان البرز با سرمایه گذاری معادل هزار میلیاردو 186 میلیون تومان تعریف شده است که به موجب آن امكان اشتغال بالغ بر یك هزار و صد نفر به صورت مستقیم فرآهم می آید.

ایلنا - كرج: از اعتبار تخصیص یافته به بخش كشاورزی استان البرز در سال جاری تاكنون مبلغ ناچیزی جذب شده است در همین زمینه با پیشنهاداتی مبنی بر تایید طرح های صنایع تبدیلی در این پروژه به استانداری البرز،مانع از بازگشت خط اعتباری موجود از استان باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز،علی مهدوی رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترك با مالكان طرح های صنعتی مهر ماندگار در استان البرز با ابراز تاسف از تداوم مشكلات بانكی طرح های مذبور، بر لزوم مساعدت هر چه بیشتر بانك های عامل در خصوص تخصیص تسهیلات مورد نیاز این واحد ها تاكیدکرد و گفت: هم اكنون در تعدادی از این طرح ها پیشرفت قابل توجهی صورت پذیرفته و تخصیص به هنگام تسهیلات، تنها عامل راهگشا در بهره برداری هر چه سریعتر آنها است.

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت، ادامه داد: از اعتبار تخصیص یافته به بخش كشاورزی استان البرز در سال جاری تاكنون مبلغ ناچیزی جذب شده است در همین زمینه با پیشنهاداتی مبنی بر تایید طرح های صنایع تبدیلی در این پروژه به استانداری البرز،مانع از بازگشت خط اعتباری موجود از استان باشند.

وی گفت: در مجموع 7 پروژه  صنعتی مهر ماندگاردر استان البرز با سرمایه گذاری معادل هزار میلیاردو 186 میلیون تومان تعریف شده است که به موجب آن امكان اشتغال بالغ بر یك هزار و صد نفر به صورت مستقیم فرآهم می آید.

مهدوی خاطر نشان كرد: زمینه فعالیت این واحدها شامل صنایع غذایی، صنایع تولید دارو، صنایع تولیدی چرم، قطعه سازی، تولید قطعات لاستیكی و طراحی و ساخت كوره های صنعتی است كه در تمامی طرح ها تكنولوژی به كار گرفته شده كاملا به روز بوده و حتی در برخی موارد با امكان تولید در داخل، مانع وابستگی كشور به كالاهای وادرداتی می شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز