خبرگزاری کار ایران

از سوی جهاد دانشگاهی استان البرز؛

اولین جلسه اتاق فکر جوانان استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۷۶

این جلسات با هدف شناسایی مسائل و مشکلات حوزه جوانان و هم اندیشی و هم افزایی مسئولین و کارشناسان در این زمینه و بررسی آکادمیک و عملیاتی مسائل جوانان برگزار می شود/

ایلنا-البرز: اولین جلسه اتاق فکر جوانان استان البرز با هدف هم اندیشی در ارتباط با امور جوانان، از سوی جهاد دانشگاهی استان البرز و با حضور مسئولین دانشگاه های استان،مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استان و برخی مسئولین دستگاه های استانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج سید علی اکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز در ابتدای این نشست گفت: اتاق فکر امور جوانان زیر مجموعه‌ ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز است که در آخرین جلسه ستاد، با پیشنهاد اعضای ستاد و با تصویب استاندار البرز، جهاد دانشگاهی استان البرز به عنوان مسئول برگزاری اتاق فکر جوانان استان انتخاب شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اتاق فکر اذعان نمود: این جلسات با هدف شناسایی مسایل و مشکلات حوزه جوانان و هم اندیشی و هم افزایی مسئولین و کارشناسان در این زمینه و بررسی آکادمیک و عملیاتی مسائل جوانان برگزار می شود.

هاشمی راد با اشاره به این که قبل از هر گونه اقدامی در حوزه جوانان، باید مطالعات و برنامه ریزی لازم و منسجم صورت پذیرد افزود: برای برنامه ریزی در امور جوانان نیازمند شناخت دقیق و واقعی از نیازها و خواسته های جوانان هستیم و اتاق فکر جوانان با این هدف برگزار می شود که فرآیند تصمیم گیری و برنامه ریزی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان را تسهیل نماید.

لازم به توضیح است ایجاد مکانیزمی برای شناخت بهتر جوانان، شناسایی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصتهای جوانان و سازمانهای مرتبط با امور جوانان، نیازسنجی در امور جوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اشتغال و سلامت، رسیدن به درک مشترک با جوانان، حضور جوانان در اتاق فکر، فراهم سازی بسترهای لازم برای اشتغال جوانان و ترویج فرهنگ تفکر، از جمله محورهای مورد تأکید اعضا در نخستین جلسه اتاق فکر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز