خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

سهم استان ها از تسهیلات صندوق توسعه ملی مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۸

هدف از تاسیس صندوق توسعه ملی کمک به بخش خصوصی در زمینه تولید و اشتغال بود اما بانک های عامل که در ارتباط با صندوق هستند طرح های مصوب را معطل کرده و باعث می شوند رسالت این صندوق انجام نشود/

ایلنا-البرز: استاندار البرز با تاکید بر اینکه سهم استانها از تسهیلات صندوق توسعه ملی باید مشخص شود، گفت: با مشخص شدن سهم هر استان متناسب با شرایط، زیرساخت ها و واحدهای تولیدی آن؛ می توان تحولات چشمگیری را در این حوزه به وجود آورد.

به گزارش ایلنا در کرج عربیان با بیان این مطلب در اولین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که در سال 92 با حضور اعضای شورای گفتگو و قائم مقام صندوق توسعه ملی برگزار شد، افزود: علاوه بر این مهم استمرار تعامل و همکاری بخش دولتی، خصوصی، تعاونی و موسسات غیردولتی مانند سال گذشته می تواند در حل مشکلات تولید استان و همچنین تحقق شعار «حماسه اقتصادی» موثر واقع شود.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با فعالیت فعلی بانک های عامل رسالت صندوق توسعه ملی محقق نمی شود، تصریح کرد: هدف از تاسیس صندوق توسعه ملی کمک به بخش خصوصی در زمینه تولید و اشتغال بود اما بانک های عامل که در ارتباط با صندوق هستند طرح های مصوب را معطل کرده و باعث می شوند رسالت این صندوق انجام نمی شود.

عربیان افزود: بانک عامل باید فقط شرایط صندوق را اعمال و شرایط جدیدی را به آن اضافه نکند.

وی در ادامه بر لزوم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات به منظور تحقق حماسه اقتصادی تاکید کرد و یادآور شد: امسال نیز مانند سال های گذشته از سوی مقام معظم رهبری بر ضرورت تحقق اهداف و برنامه های اقتصادی تاکید شده است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و فعالان اقتصادی قرار گیرد.

وی افزود: در شرایطی که کشور در برابر تحریم و تهدیدهای دشمنان قرار دارد توجه به مؤلفه های مهم سیاسی و اقتصادی می تواند ایران اسلامی را در برابر این توطئه ها مصون نگه دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: تحقق این مهم؛ جز ورود عالمانه و جهادگونه دستگاه های مرتبط با حوزه های اقتصاد و فعالان اقتصادی میسر نیست که امید می رود با فراهم شدن بسترهای لازم شاهد رونق اقتصادی منطقه و کشور باشیم.

استاندار البرز در پایان خاطر نشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی همچون سال گذشته در دستور کار مدیران قرار دارد که در این راستا برنامه ریزی مدون موجب پیشبرد اهداف اقتصادی کشور شده و استفاده از تمام ظرفیت های می تواند گره بزرگی را از مشکلات مردم باز کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز