خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان البرز:

بازتوانی مدد جویان بهزیستی نمونه‌ای از تحقق حماسه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۵

تغییر وضعیت این افراد از مصرف‌کننده به مولد، حرکت مستقیم به سمت تحقق حماسه اقتصادی است. با صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف، واگذاری مراکز دولتی به بخش خصوصی می‌توان در جهت تحقق این حماسه گام برداشت.

ایلنا: مدیر کل بهزیستی استان البرز تلاش در جهت توانمند سازی مددجویان بهزیستی و بازگرداندن آن‌ها به چرخه فعالیتی جامعه را گام برداشتن در جهت تحقق حماسه اقتصادی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، مرتضی مکاریان با بیان این مطلب گفت: چهارچوب خدمات و شرح وظایف پرسنل بهزیستی در راستای ایجاد اشتغال پایدار، بازتوانی و خودکفا کردن مددجویان است که این اقدامات را نیز؛ در چهاچوب تحقق حماسه اقتصادی در کشور می توان معنی کرد.

وی تاکید کرد: تغییر وضعیت این افراد از مصرف‌کننده به مولد، حرکت مستقیم به سمت تحقق حماسه اقتصادی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نام گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: همه ما در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم باید برای تحقق این مقوله تلاش کرده و همتی مضاعف داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی البرز، لازمه تحقق حماسه اقتصادی را وجود برخی مؤلفه ها و پیش‌نیازها دانست و افزود: با صرفه جویی در بخشهای مختلف، و واگذاری مراکز دولتی به بخش خصوصی می توان از بسیاری از هزینه های سازمانی کاست و در جهت تحقق این حماسه گام برداشت.

وی حضور حداکثری و پرشور کارکنان و جامعه هدف بهزیستی در انتخابات پیش رو را کمک به خلق حماسه بزرگ سیاسی دانست و گفت: بهزیستی البرز همه توان و ظرفیت خود را برای خلق این حماسه به کار خواهد گرفت.

مکاریان در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره توانمندسازی توسط بهزیستی کشور گفت: مجموعه بهزیستی استان البرز تلاش می کند حضوری پر رنگ در این جشنواره داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز