خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه خوارزمی کرج:

اولین کنگره سراسری اعتیاد و رفتارهای پرخطر در استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۸۷

این کنگره ملی و سراسری؛ با حضور محققین، دانشجویان، مسئولان کشوری و استانی در دو بخش ارائه مقالات علمی و پژوهشی در چهار پنل و نمایشگاه جانبی تحت عنوان پیشگیری و درمان ترک برگزار شد.

ایلنا: اولین کنگره سراسری اعتیاد و رفتارهای پرخطر در استان البرز به میزبانی دانشگاه خوارزمی کرج و با حضور پژوهشگران، اساتید, دانشجویان و محقیقین زندان‌های استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج، این کنگره ملی و سراسری؛ در سالن همایش‌های دانشگاه خوارزمی با حضور محققین، دانشجویان، مسئولان کشوری و استانی در دو بخش ارائه مقالات علمی و پژوهشی در چهار پنل و نمایشگاه جانبی تحت عنوان پیشگیری و درمان ترک؛ به همت اداره کل زندان‌های استان البرز برگزار شد.

دبیر شورای تحقیقات زندان‌های استان البرز در توضیح ویژه برنامه‌های این کنگره اظهار داشت: پنل‌های تخصصی در محور‌های رفتارهای پرخطر و سوء مصرف مواد، ارزیابی تشخیص و درمان‌های نوین سوء مواد، انگیزه و عوامل موثر بر عود مصرف و همچنین عواقب شوم ادامه روند این معظل ناپسند اجتماعی؛ با شرکت 13 نهاد؛ از جمله زندان‌های استان البرز برگزار شد.

همچنین حمیدرضا عزیزیان خاطر نشان کرد: اعضای شورای تحقیقات به ریاست سید ابوالقاسم علوی، مدیر کل زندان‌های استان البرز در تمامی پنل‌ها حضور فعال داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند.

مجموعه فعالیت‌های حوزه درمان و پیشگیری زندان‌های استان البرز به عنوان تنها غرفه موجود در این کنگره در معرض دید مدعوین و بازدید کنندگان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز