خبرگزاری کار ایران

در آستانه برگزاری انتخابات:

برنامه‌های شورای اطلاع رسانی استان البرز تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۶

حضور خبرنگاران در شعب اخذ رأی/اجرای تبلیغات متمرکز شهری از اول خرداد ماه/برنامه های این کمیته با رویکرد تبلیغات جهت ترغیب و تشویق و شرکت آگاهانه اقشار مختلف در انتخابات انجام خواهد شد/

ایلنا: سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز، فعالیت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان البرز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، ابراهیم کردلو در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با موضوع انتخابات در سالن شهدای البرز برگزار شد؛ به معرفی اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات پرداخت و اظهار داشت: این شورا ویژه انتخابات به ریاست رئیس ستاد انتخابات استان، با مسئولیت سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سلسله نشست های متعددی را با محوریت انتخابات برگزار کرده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های پیش بینی شده این ستاد پرداخت و افزود: برگزاری نشست خبری با حضور استاندار،اطلاع رسانی به لحظه با سرویس پیام کوتاه، استقرار واحد سیار رادیو در روز 24 خرداد ماه در محل ستاد و اطلاع رسانی همزمان با شروع فرمان انتخابات،حضور دکتر عربیان استاندار البرز در ویژه برنامه های صدا و سیما با موضوع انتخابات و سخنرانی در پیش خطبه های نماز جمعه از جمله برنامه های پیش بینی شده این ستاد است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز همچنین تشکیل اتاق خبر در استانداری البرز و فرمانداری های استان، ایجاد لینک ویژه انتخابات در سایت استانداری، برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی با اصحاب رسانه در کنار بازدیدهای منظم از ستادهای انتخابات استان و شهرستانهای پیرامونی، انتشار اطلاعیه های انتخاباتی، صدور و ابلاغ احکام اعضای شورا، مستند سازی کلیه عملیات اجرایی انتخابات، تشکیل کمیته های متناظر در 5 شهرستان را از دیگر برنامه های این ستاد برشمرد.

حضور خبرنگاران در شعب اخذ رأی

سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: طبق پیش بینی های انجام شده و هماهنگی های بعمل آمده روز جمعه 24 خرداد ماه شاهد حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در محل شعب اخذ رأی و ستاد های انتخابات نیز خواهیم بود.

عملیات ویژه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان در 2 فاز

عضو ستاد انتخابات استان البرز، فعالیت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان را در 2 فاز عملیاتی دانست و خاطر نشان کرد: فاز اول اقدامات این کمیته با محوریت اطلاع رسانی از روند انتخابات انجام شده است و در حال حاضر بالغ بر 170 خبر در سایت استانداری البرز که با لینک ویژه انتخابات مجزا گردیده؛ با هدف تحقق، بخشی از محوریت اطلاع رسانی تولید شده است.

وی افزود: در فاز دوم نیز برنامه های این کمیته با رویکرد تبلیغات جهت ترغیب و تشویق و شرکت آگاهانه اقشار مختلف در انتخابات ادامه پیدا می کند.

اجرای تبلیغات متمرکز شهری از اول خرداد ماه

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری البرز با بیان اینکه تبلیغات متمرکز جهت آگاهی بخشی اقشار از ابتدای خرداد ماه آغاز می‌شود؛ ادامه داد: هم اکنون 100 طرح از بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در استانداری تهیه شده و طرح‌های منتخب در اختیار شهرداری ها و تلویزیون های شهری جهت اطلاع رسانی قرار گرفته است.

وی افزود: این تبلیغات از اول خردادماه به صورت متمرکز و همزمان آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان گفت: در کنار آن جایگاه های مشخصی نیزاز سوی شهرداری ها برای تبلیغات کاندیداها دیده شده است.

ابراهیم کردلو در بخش دیگری به برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی ها در استان نیز اشاره کرد و گفت: در این جشنواره اعضای شورای هماهنگی استان نیز انتخاب شدند و به نحو مطلوبی از مشارکت این اعضا در اجرای فرایند مطلوب انتخابات بهره مند خواهیم شد.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان با مهم دانستن نقش روابط عمومی ها در خلق حماسه سیاسی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید تلاش مضاعفی را در این راستا داشته باشند.

اعلام پیشنهادات اعضاء به دبیرخانه شورا، ارسال ابلاغ صورتجلسه شورای اطلاع رسانی استان به وزارت کشور و الزام به حضور کلیه اعضا در سلسله جلسات شورای اطلاع رسانی استان از دیگر مواردی بود که ابراهیم کردلو در این نشست برآن تأکید داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز