خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیمای البرز خبر داد:

15 عنوان برنامه بر اساس نیاز استان طراحی و تولید شده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۸

80 درصد زیرساخت های موردنیاز ماهواره ای سیمای البرز تامین شده است/ در صورت حل مشکل جا و مکان این اداره کل در آینده نزدیک شاهد پوشش 24 ساعته سیمای البرز هستیم.

ایلنا: مدیرکل سیمای البرز راه اندازی رسمی شبکه استانی البرز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر را به فال نیک گرفت.

به گزارش ایلنا در کرج، حبیب الله مازندرانی با بیان این مطلب در آئین افتتاح رسمی شبکه استانی سیمای البرز که با حضور مسئولان ارشد استان و معاونان صدا و سیمای کشور در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، گفت: در حال حاضر 15 عنوان برنامه بر اساس نیاز استان طراحی و تولید شده که با راه اندازی رسمی شبکه استانی البرز در نوبت پخش قرار دارد.

وی افزود: طراحی و تولید با عناوین؛ خانواده، شبانه، سیر و سفر، ائمه جمعه، البرز در گذر تاریخ، تالار گفتگو، در شهر، در استان، مسابقه، فلیم و سریال و... از جمله برنامه هایی است که از شبکه استانی سیمای البرز به نمایش در می آید.

مدیرکل سیمای البرز در ادامه از تامین 80 درصدی زیرساخت های موردنیاز ماهواره ای سیمای البرز خبر داد و گفت: به واسطه برنامه ریزی های صورت گرفته بخش ماهواره ای البرز نیز بعد از انتخابات راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این مهم، امور مربوط به فیبر نوری نیز صورت گرفته و تصویر نیز از طریق جام جم قابل دریافت خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ساختار اداری صدا و سیمای استان البرز تصویب و ابلاغ شده گفت: امید می رود در صورت حل مشکل جا و مکان این اداره کل در آینده نزدیک شاهد پوشش 24 ساعته سیمای البرز باشیم.

وی راه اندازی رسمی سیمای البرز را هدیه کوچکی از سوی مسئولان کشور و استان به مردم شهیدپرور استان البرز عنوان کرد و اظهار داشت: امید می رود با حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات و انعکاس این حضور حماسی شاهد تحقق «حماسه سیاسی» در سطح استان بوده و بتوانیم بخشی از دین خود را به نظام و انقلاب ادا نمائیم.

گفتنی است در این مراسم با حضور مسئولان ارشد استانی و معاونان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، «شبکه استانی البرز» توسط پدر شهید حسین فهمیده به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز