خبرگزاری کار ایران

توسط ستاد ارتحال استان البرز صورت می پذیرد:

نظارت بر طبخ و تامین مواد غذایی بهداشتی در مرقد مطهر امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۵

نظارت بر محل تهیه یخ های بهداشتی به صورت کشوری برای کل مراسم ارتحال به استان البرز واگذار شد/بر این اساس پیش بینی های لازم جهت اعزام تیم های کارشناسی و بررسی موارد بهداشتی و غیره... صورت گرفته است.

ایلنا: معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ستاد ارتحال حضرت امام (ره)، تامین یخ بهداشتی جهت استفاده زائران مرقد مطهر توسط استان البرز انجام می شود.

به گزارش ایلنا در کرج، کاوه حدادپور با بیان این مطلب اظهار داشت: تامین و عرضه یخ بهداشتی و بسته بندی شده به زائران مرقد مطهر امام (ره) یکی از برنامه های پیش بینی شده در این ایام می باشد.

وی افزود: با توجه به فصل گرما و افزایش استفاده از آب آشامیدنی سالم به منظور رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از بیماری های احتمالی با هماهنگی های انجام گرفته نظارت بر سلامت یخ موردنیاز زائران و مسافران به عهده استان البرز گذاشته شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه موضوع نظارت بر محل تهیه یخ های بهداشتی که به صورت کشوری برای کل مراسم ارتحال توسط استان البرز تامین خواهد شد، خاطر نشان کرد: بر این اساس پیش بینی های لازم جهت اعزام تیم های کارشناسی و بررسی موارد بهداشتی و غیره... صورت گرفته است.

نظارت بر طبخ غذای زائران حضرت امام (ره) به البرز واگذار شد

حدادپور در ادامه سخنان خود از نظارت بر طبخ غذای زائران حضرت امام (ره) توسط البرز خبر داد و افزود: به منظور استقبال بهتر و جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی و همچنین پذیرایی مناسب از حدود 40 هزار نفر از زائران استانهای؛ آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، همدان و گیلان اقداماتی نظیر نظارت کامل بر طبخ غذا، کنترل کلیه اقلام پذیرایی، جلوگیری از مصمومیت های غذایی و... با اقدامات نظارتی صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات درمانی و کلینیکی زائران نیز در تمام محلهای استقرار و اسکان، کارشناسان امداد و نجات، بهداشت و درمان استان البرز مستقر خواهند شد تا کلیه امورات ابتدایی و سرپایی زائران را در این محلها انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز