خبرگزاری کار ایران

با هدف ارائه خدمات مشاوره اشتغال به جامعه هدف؛

جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۷

این تفاهم نامه با هدف فراهم نمودن زمینه‌های بیشتر در حوزه توسعه کسب و کار و هم افزایی بین نهادها در جهت گسترش همکاری‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره اشتغال به مددجویان، امضا شد.

ایلنا: جهاددانشگاهی واحد استان البرز و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان با هدف فراهم نمودن زمینه‌های بیشتر در حوزه توسعه کسب و کار و هم افزایی بین نهادها در جهت گسترش همکاری‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره اشتغال به جامعه ی هدف، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش ایلنا از کرج، این تفاهم نامه به امضای علی سالارکیا مدیر کل اداره کمیته امداد استان البرز و دکتر سید علی اکبر هاشمی راد رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به مدت دو سال، رسیده است.

بر اساس این تفاهم نامه، شناسائی و معرفی مددجویان برای استفاده از خدمات آموزشی و مشاوره اشتغال، تأمین اعتبار برای برگزاری دوره‌های آموزشی و خدمات مشاوره اشتغال از جمله محورهای همکاری اداره کمیته امداد استان است.

در این تفاهم نامه، جهاد دانشگاهی واحد البرز، متعهد شده است، خدمات مشاوره در حوزه «اجرای انواع طرح‌های اشتغال و خودکفایی و تکمیل فرمهای استعدادسنجی»، «تهیه و تدوین طرحهای توجیه فنی و اقتصادی»، «ثبت اطلاعات طرحهای اشتغال و خودکفایی در سامانه مربوطه»، «پیگیری برای وصول تسهیلات طرح اشتغال و خودکفایی از بانکها» و «توجیه وام گیرندگان در زمینه مصرف بهینه تسهیلات، اجرای به موقع طرح و بازپرداخت به موقع اقساط» را ارائه دهد.

همچنین ارتقاء مستمر سطح علمی و عملیاتی خدمات مشاوره‌ای در دوران همکاری و تأمین فضای مشاوره در شهرستان کرج، از دیگر تعهدات جهاد دانشگاهی البرز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز