خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج:

صدا و سیما جای اظهار نظرهای سلایق مختلف است

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۴

ما باید به مردم کشورمان اعتماد کنیم و به جای انتقاد از رسانه‌های خارجی، اجازه دهیم عده ای که اکثرا هم از دلسوزان این نظام هستند، از رسانه خودی این نظرات و انتقادات را بیان کنند.

ایلنا: صدا وسیما جای صحبت و اظهار نظرهای سلایق مختلف است و باید اجازه داده شود نظرات و سلایق مختلف در این رسانه انعکاس داده شود.

به گزارش ایلنا در کرج، عزیز اکبریان با بیان این مطلب در مراسم افتتاح رسمی سیمای البرز افزود: ما باید به مردم کشورمان اعتماد کنیم و اجازه دهیم عده ای که اکثرا هم از دلسوزان این نظام هستند به جای اینکه بروند و از طریق رسانه های خارجی نظرات و انتقادات خود را به کارکرد های غلط و سوء مدیریت های نظام مطرح کنند از رسانه خودی این نظرات و انتقادات شنیده شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که خط قرمز ما اصول نظام است، تاکید کرد: فضای رسانه ای در کشور باید طوری حاکم باشد که درآن بتوان از استاندار تا رئیس جمهور را نقد کرد.

اکبریان در ادامه با تاکید بر این مطلب که همچنان بسیاری از طرح های استانی مثل بزرگراه همت و اتمام چندین بیمارستان که باید تا پایان این دولت به اتمام می رسیده روی زمین مانده، تصریح کرد: اگر همت و خواست مدیران صدا و سیما و پیگیری های نمایندگان کرج پشت این قضیه نبود، سیمای البرز هم به این زودی ها به طور رسمی آغاز به کار نمی کرد.

وی در ادامه با اشاره به این سخن امام(ره) که از صدا وسیما به عنوان دانشگاه یاد کرده بودند، بیان داشت: باید از تمام ظرفیت‌های این سازمان در جهت ارتقای سطح علمی و تفکر شهروندان این استان به نحو شایسته ای استفاده کرد.

این مسئول در پایان از تمامی مسئولان استان و سازمانها به خصوص شهرداری کرج درخواست کرد، به منظور تکمیل و ساخت پروژه اصلی صدا و سیمای استان البرز که در زمینی به مساحت چندین هکتار برای این پروژه در نظر گرفته شده است همکاری‌های لازم را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز