خبرگزاری کار ایران

رشد ارائه خدمات در حوزه درمان استان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۴

حوزه بهداشت و درمان یکی از نیازهای اساسی و زیرساختی مردم در استان البرز به شمار می رود که با استقرار دانشگاه علوم پزشکی البرز به بخشی از این نیازها پاسخ داده شده است/افزوده شدن بخش‌های تخصصی به بیمارستان باهنر ضروری است.

ایلنا: استاندار البرز به همراه فرماندار کرج و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، ضمن بازدید از بیمارستان شهید باهنر در گفتگو با بیماران از نیازهای واقعی این بیمارستان در حوزه خدمت رسانی بهینه به مردم مطلع شد.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان یکی از نیازهای اساسی و زیرساختی مردم در استان البرز به شمار می رود که با استقرار دانشگاه علوم پزشکی البرز به بخشی از این نیازها پاسخ داده شده است.

وی تشکیل استان البرز را مهم‌ترین عامل در رشد ارائه خدمات در حوزه ها و بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: تا پیش از تشکیل استان البرز به دلیل رشد جمعیت، نرخ بالای مهاجرپذیری و همچنین نزدیکی به پایتخت، شهرستان های استان، به‌ویژه کرج، از محرومیت زیادی رنج می بردند که یکی از این بخش ها، بهداشت و درمان بوده که نیازمند برنامه ریزی‌های دقیق جهت ارائه خدمات مناسب به مردم است.

این مسئول، هدف از بازدیدهای میدانی به نهادها و مراکز مختلف را ورود میدانی و عملیاتی برای شناسایی نیازها و چالش‌های موجود در حوزه خدمات عنوان کرد و یادآور شد: ورود میدانی به حوزه های مختلف، گامی مهم به منظور ایجاد امید در میان مردم، تلاش مضاعف دستگاه ها برای رفع نیازها و کاستی ها و همچنین برنامه ریزی دقیق مسئولان ارشد به منظور هزینه کرد اعتبارات در بخش های ضروری به شمار می رود.

استاندار البرز، ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی در راستای ایجاد بخش های تخصصی در بیمارستان شهید باهنر خاطر نشان کرد: با ورود عملیاتی فرمانداری کرج با همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز، افزوده شدن بخش‌های تخصصی در بیمارستان شهید باهنر در دستور کار قرار دارد که از جمله آنها می توان به بخش آی.سی. یو، ویژه کودکان نارس اشاره کرد که پیش از این به دلیل عدم وجود چنین بخشی بیماران به ناچار به تهران مراجعه می کردند.

عربیان افزود: جنرال شدن این بیمارستان از اهم برنامه‌های این بیمارستان است که در صورت محقق شدن می تواند با توجه به قرار گرفتن در مسیر محور پرتردد چالوس مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته استاندار البرز،هر چند طی ماه‌های گذشته اقدامات مناسبی در راستای تامین بخشی از محدودیت‌های فضای درمانی بیمارستان شهید باهنر صورت گرفته است اما با توجه به حجم مراجعات و نیازهای درمانی مردم استان بویژه شهرستان کرج، باید برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه صورت گیرد تا بدون کمترین دغدغه ای به نیازهای بهداشتی و درمانی مردم پاسخ داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز