خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرج:

15 خرداد قیامی ماندگار در دل تاریخ است

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۷

سخنرانی مقام معظم رهبری در سالگرد 14 و 15 خرداد مسائل عمده ای را برای جهانیان روشن می سازد و به تمام ابر قدرتهای دنیا نشان می دهد که مردم پشتیبان رهبرشان هستند/ ملت ایران امانت دار قیام 15 خرداد باشد.

ایلنا: امام جمعه کرج قیام 15 خرداد را امانتی از بنیانگذار انقلاب اسلامی ذکر کرد و بر ضرورت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج حجت الاسلام محسن کازرونی با بیان این مطلب درسومین جلسه ستاد هماهنگی بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در استانداری البرز برگزار شد افزود: آحاد ملت ایران امانت داران قیامی هستند که معمار کبیر انقلاب در خرداد سال 42 آن را رقم زد.

وی تصریح کرد: اگر مجاهدت مجاهدان و جوانان آن دوران نبود 15 خرداد قیامی ماندگار در دل تاریخ نمی شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج تصریح کرد: همه ما مدیون حرکت قیام 15 خرداد هستیم و باید از استقلالی که امروز مرهون آن هستیم به عنوان امانت های خداوندی محافظت کنیم.

حجت الاسلام محسن کازرونی با بیان اینکه با گذشت بیست و چهار سال از عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب به رسم هر ساله 15 خرداد ماه شاهد حرکت های خود جوش مردمی هستیم، ادامه داد: جوشش حرکت های مردمی در این ایام وظیفه مسئولان امر را جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن بزرگداشت امام راحل (ره)سنگین تر می سازد.

نماینده ولی فقیه و عضو خبرگان رهبری در ادامه به تقارن انتخابات پیش رو و سالگرد رحلت حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری در سالگرد 14 و 15 خرداد مسائل عمده ای را برای جهانیان روشن می سازد و به تمام ابر قدرتهای دنیا نشان می دهد که مردم پشتیبان رهبرشان هستند.

حجت الاسلام کازرونی خاطر نشان کرد: آحاد ملت باید به فرمان مقام معظم رهبری لیبک بگویند و هر دستگاه با عمل به وظیفه خود حماسه سیاسی را خلق کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز