خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز:

بدون برقراری امنیت آرامش حاصل نمی شود

asdasd

اسباب آسایش در زندگی امروز بسیار وجود دارد اما جایگاه آرامش از آسایش متفاوت است و می توان گفت آرامش بدون برقراری امنیت حاصل نمی شود و در واقع خروجی امنیت، آرامش است.

 ایلنا-کرج: امنیت در گرو قدرت حاصل می شود و کسانی موفق هستند که قدرت دارند همچنین هیچ قدرتی بالاتر از علم و دانش وجود ندارد.

به گزارش ایلنا جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در همایش انضباط اجتماعی به مناسبت هفته ناجا که صبح امروز در مدرسه شاهد عصمت برگزار شد گفت: خداوند در قرآن فرموده، بهترین شهر برای زندگی و اقامت شهری است که در آن امنیت برقرار باشد بنابراین امنیت مقوله ای عظیم است که تا به آن دچار نشویم قدرش را نمی دانیم.

سرهنگ علی صالحی افزود: زندگی در آرامش نشان دهنده نقش امنیت در زندگی اجتماعی است و می توان گفت که امنیت زیرساخت آرامش است.

وی اضافه کرد: امروز بی امنی در کشورهای اطراف موج می زند و از همین رو می توان تعداد زیادی افغانی، عراقی و پاکستانی را دید که بدلیل ناامنی به ایران پناه آورده اند.

صالحی تصریح کرد: اسباب آسایش در زندگی امروز بسیار وجود دارد اما جایگاه آرامش از آسایش متفاوت است و می توان گفت آرامش بدون برقراری امنیت حاصل نمی شود و در واقع خروجی امنیت، آرامش است.

وی اظهار داشت: درباره امنیت شهر مردم باید قضاوت بکنند و یکی از افتخارات نیروی انتظامی این است که هنوز باب شهادت بر روی کارکنان آن باز است.

صالحی اشاره کرد: امروز دشمن به دلیل عدم توانایی برای مقابله با اقتدار ایران اقدام به فحاشی و توهین کرده است و ایران با قدرتی که دارد توانسته امنیت کشور را در برابر هجمه های دشمن حفظ کند.

وی خطاب به دانش آموزان خاطرنشان ساخت: امنیت در گرو قدرت حاصل می شود و کسانی موفق هستند که قدرت دارند همچنین هیچ قدرتی بالاتر از علم و دانش وجود ندارد.

وی ادامه داد: خداوند بالاترین و بهترین منبع نور و دانش است و از این رو دانش آموزان باید بیش از هر چیز به او نزدیک شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز