خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

60 درصد سازه های تبلیغاتی در خدمت انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۴

کلیه هزینه‌های نصب و راه‌اندازی تبلیغات انتخاباتی بر عهده شهرداری است/ نامزدها باید در مکان هایی که به صورت داربستی تعیین شده تبلیغات انتخاباتی داشته باشند.

ایلنا: رئیس ستاد انتخابات استان البرز قرار گرفتن 60 درصد سازه های تبلیغاتی شهر زیر پوشش تبلیغات انتخاباتی را از تدابیرصورت گرفته به منظور افزایش شور و نشاط انتخابات ذکر کرد.

به گزارش ایلنا در کرج ناصر رجبی با بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز تبلیغات نامزدهای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا کلیه مناطق زیر پوشش تبلیغات گسترده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد تابلوها و تبلیغات تجاری به منظور تبلیغات انتخاباتی در نظرگرفته شده است،افزود: نامزدها باید در مکان هایی که به صورت داربستی تعیین شده تبلیغات انتخاباتی داشته باشند و با نصب تبلیغ بر روی سایر سازه‌های شهری، هزینه‌های دیگری را به منظور پاکسازی محیطی ایجاد نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه مکان‌های عمومی در شهر جزء اموال عمومی است و نصب پوستر و... بر روی آنها تخلف است، خاطر نشان کرد: تبلیغات انتخابات نامزدها باید در چهارچوب های قانونی تعیین شده اعمال شود در غیر این صورت نسبت به معدوم سازی تبلیغ اقدام شده و متخلفان با پیگیری قانونی مواجه می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن اشاره به اینکه کلیه هزینه‌های نصب و راه‌اندازی تبلیغات انتخاباتی بر عهده شهرداری است، بر ضرورت رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری از سوی مجریان امر تأکید کرد.

رجبی در پایان بیان کرد: همه قشرها و گرو‌ه‌ها باید در راستای ایجاد فضای پر شور و نشاط در انتخابات 24 خردادماه گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز