خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد:

حضور همزمان 4 کاندیدا در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۵۳

یونسی(وزیر سابق اطلاعات) و اسحاق جهانگیری از وزرای سابق دولت اصلاحات به نمایندگی از روحانی ساعت 17/30 در مجموعه ورزشی شریعتی بعد از میدان استاندارد، سخنرانی خواهند داشت.

ایلنا: گزارشات واصله از ستاد های کاندیداهای ریاست جمهوری در استان البرز خبر از حضور همزمان 4 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز دارد.

به گزارش ایلنا در کرج به نقل از ستاد های مردمی این کاندیداها در استان البرز حضور 4 کاندیدای ریاست جمهوری در روز چهارشنبه مورخ 92/3/22 در این استان قطعی شده است.

بنابراین گزارش، بر اساس آخرین گفتگو های صورت گرفته توسط این خبرگزاری با رییس های ستادهای مردمی کاندیداها در استان، ولایتی ساعت 4 بعد از ظهر در مصلی کرج، قالیباف در همان ساعت چهار راه مصباح سالن شهید کیانپور، غرضی به دعوت جامعه مهندسین(مکان وزمان مشخص نیست)، جلیلی بعد از اذان مغرب, 45 متری گلشهر, مسجد امام حسن عسگری سخنرانی خواهند داشت.

گفتنی است در گفتگویی که با ستاد روحانی در استان صورت گرفت مطلع شدیم به جای وی نمایندگان این کاندیدای ریاست جمهوری، آقایان یونسی(وزیر سابق اطلاعات) و اسحاق جهانگیری از وزرای سابق دولت اصلاحات به نمایندگی از وی ساعت 17/30 در مجموعه ورزشی شریعتی بعد از میدان استاندارد، سخنرانی خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز