خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع رسانی استان البرز خبر داد:

حضور پر رنگ خبرنگاران خارجی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۰۷

خبرنگارانی از کشورهای دانمارک، هلند، فرانسه و سوئیس برای تهیه خبر و گزارش از ستادهای انتخاباتی و گفت و گو با مردم به استان البرز سفر می کنند.

ایلنا: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: خبرنگارانی از کشورهای دانمارک، هلند، فرانسه و سوئیس برای تهیه خبر و گزارش از ستادهای انتخاباتی و گفت و گو با مردم به استان البرز سفر می کنند.

به گزارش ایلنا در کرج ابراهیم کردلو با بیان این مطلب افزود: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برخی خبرنگاران خبرگزاری‌های خارجی به البرز سفر کرده و از شهرستان های کرج، هشتگرد، طالقان و روستاهای استان گزارش های انتخاباتی تهیه می کنند.

وی بیان داشت: خبرنگار و عکاسان خبرگزاری فرانسه، خبرنگار و فیلمبرداران شبکه SRP سوئیس، خبرنگار و فیلمبرداران شبکه تلویزیونی DR دانمارک ِو گروه خبری تلویزیون NOS هلند با حضور در البرز و تهیه عکس، خبر، فیلم و گزارش از ستادهای انتخاباتی و گفت و گو با مردم از شور انتخاباتی گزارش تهیه خواهند کرد.

کردلو در ادامه تصریح کرد: این افراد با برنامه‌ریزی صورت گرفته و دریافت مجوز از اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان سفر کرده و انتخابات استان البرز را پوشش می دهند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد تاکید کرد: در شرایطی که چشم دنیا به انتخابات تاثیرگذار ریاست جمهوری در سطح ملی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح محلی دوخته شده باید با حضوری پرشور، قدرت ایران اسلامی را به نمایش گذارده و صلابت خود را در ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به تصویر بکشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز