خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی:

استاندار البرز صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۵

ایران اسلامی پس از حماسه آفرینی انتخابات 24 خرداد، شاهد افتخاری دیگر و برپایی جشن و شادی به مناسبت صعود غرور آفرین تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل بود.

ایلنا: استاندار البرز  با صدور پیامی، صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا در کرج در پیام تبریک اصغر عربیان آمده است:

 ایران اسلامی پس از حماسه آفرینی انتخابات 24 خرداد، شاهد افتخاری دیگر و برپایی جشن و شادی به مناسبت صعود غرور آفرین تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل بود تا بار دیگر یادآور شود جوانان ایرانی در سایه خودباوری می توانند قله های افتخار و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کنند.

 بالندگی جوانان ایرانی در عرصه های مختلف؛ علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی مهمترین اندوخته ای است که برگ های زرین پرافتخاری را در مقاطع مختلف در دفتر انقلاب ثبت و ضبط کرده است.

 ایران در دوره های مختلف مهد پهلوانی و قهرمانی بوده و همواره به عنوان الگویی برتر در میان کشورهای جهان مطرح بوده است. در این راستا اخلاق مداری و منش پهلوانی و همچنین نمایش وحدت و همدلی مهمترین مؤلفه هایی است که باید با حضور جوانان قهرمان ایران در مسابقات جام جهانی در مقابل دیدگان مشتاق جهانیان به منصه ظهور برسد تا جهانیان بدانند رمز موفقیت ایران اسلامی در گرو خودباوری و وحدت کلمه آنان است.

 بار دیگر این پیروزی بزرگ و غرور آفرین را به ملت همیشه سرافراز ایران به ویژه جامعه ورزشی و ورزش‌دوستان کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمام جوانان عزیز ایرانی از درگاه خداوند باری تعالی سلامت و سعادت آرزو دارم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز