خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

استان البرز میزبان نمایشگاه نقاشی هنر حقیقت شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۶

این نمایشگاه از تاریخ 27 خرداد لغایت 4 تیرماه 1392 در نگار خانه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دایر شد./ 17 تابلو در معرض دید عموم قرار داده شده, که با سبک آبرنگ، مداد رنگی و رنگ روغن روی بوم، کاغذ و ابریشم، و تکنیک رئال و کلاسیک نقاشه شده است.

ایلنا: با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نمایشگاه نقاشی هنر حقیقت، نیکخواهی، بردباری پس از نمایش در بیش از 40 کشور و 200 شهر جهان، برای دومین بار در ایران و اولین بار در استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج با همکاری معاونت هنری و سینمایی این اداره کل نمایشگاه نقاشی هنر حقیقت، نیکخواهی، بردباری پس از نمایش در بیش از 40 کشور و 200 شهر جهان، برای دومین بار درایران و اولین بار در استان البرز برگزار شد.

این نمایشگاه با مدیریت محمود صادقی، از تاریخ 27 خرداد لغایت 4 تیرماه 1392 در نگار خانه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دایر شد.

در این نمایشگاه از مجموع 70 اثر خلق شده، 17 تابلو در معرض دید عموم قرار داده شد, که با سبک آبرنگ، مداد رنگی و رنگ روغن روی بوم، کاغذ و ابریشم، و تکنیک رئال و کلاسیک و با سه هدف هنر، فرهنگ و حقوق بشر به جامعه هنرمندان، مسئولین دولتی و عموم مردم به نمایش درآمده است.

شایان ذکر است علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از برگزاری نمایشگاه‌های بعدی، به سایت www.zsr-art.comمراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز