خبرگزاری کار ایران

محمود احمدی نژاد:

امیدوارم بتوانیم ژن اخلاق، ایمان و شجاعت را نیز به یکدیگر منتقل کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۶۲

کشت محصولات تراریخته انقلابی در عرصه کشاورزی است/ رشد و تعالی کشور در گرو کلان نگری است.

ایلنا: رئیس جمهور گفت: کشت محصولات تراریخته توسط پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران را انقلابی بزرگ در عرصه کشاورزی است.

به گزارش ایلنا در کرج محمود احمدی نژاد با بیان این مطلب در مراسم افتتاحیه همزمان چهار هزار و 215 پروژه بخش کشاورزی، رونمایی از هشت دستاورد شاخص تحقیقات کشاورزی و همچنین بهره برداری از نخستین گلخانه پیشرفته کشت محصولات تراریخته در کشور اظهار داشت: ورود مراکز علمی و پژوهشی به عرصه افزایش تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات کشاورزی انقلابی بزرگ در حوزه کشاورزی است که می‌تواند علاوه بر تامین امنیت غذایی زمینه تامین سلامت مردم را فراهم کند.

وی افزود: جهش در بخش کشاورزی برای رسیدن به مرزهای دانش و تامین نیازهای غذایی کشور با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود مهمترین گامی است که در طول دولت‌های نهم و دهم برداشته شده و همچنان نیز ادامه دارد.

رئیس جمهور انتقال ویژگی‌های مثبت از یک محصول و حذف ویژگی‌های منفی آن را اقدام بسیار مهم و موثری دانست که می‌تواند علاوه بر جلوگیری از هدر رفت سرمایه امکان تامین سلامت و بهره‌مندی مردم از غذا و محصول سالم را فرهم کند.

 احمدی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور در گرو کلان نگری و رفع تنگ نظری است، تصریح کرد: در شرایطی که جوانان ایرانی با فتح قله‌های علمی مسیر رشد و تعالی کشور را هموار می‌کنند باید با کلان نگری و رفع تنگ نظری‌ها به پرورش استعدادهای بالقوه کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بهره مندی از مزیت‌های نسبی و استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور می‌تواند ایران اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

احمدی نژاد در پایان گفت: امید است با کلان نگری در عرصه‌های مختلف روزی بتوانیم ژن اخلاق، ایمان و شجاعت را نیز به یکدیگر منتقل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز